دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1397 - 21:35
آیت‌الله جنتی:

دنیا بداند که مقاومت قدرتش بیشتر می‌شود و از غرب نمی‌هراسد

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز دنیا باید بداند که ایران و جوانان مقاومت قدرتشان بیشتر می‌شود و از غرب نمی‌هراسند.
کد خبر : 362662

به گزارش خبرنگار حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، آیت‌الله احمد جنتی امشب در همایش بین‌المللی جوانان مقاومت و شهید جهاد مغنیه که در حسینیه امام موسی کاظم(ع) قم برگزار شد، گفت: جای شما برادران و جوانان مقاومت در دل ماست. بُعد مسافت نباید ما را از هم دور کند. به میهمانی برادران خودتان خوش آمدید. سلام بر امام خمینی(ره) رهبر ایستادگی مقاومت، رهبر انقلاب عزیزمان، معلم مقاومت، عباس موسوی شهیدی که هفته قبل سالگرد شهادتش بود و سلام بر شهید عماد مغنیه، عنصر برگزیده مقاومت.


وی ادامه داد: مقاومت در مرزهای ما معجزه کرده است. در دنیایی که به خدا فکر نمی‌کنند و ارزش‌های معنوی برای آنها جایی ندارد، مقاومت آمد و وعده آزادی و رهایی داد. مقاومت نشان داد که اگر بایستیم همه قدرت‌ها و دشمنان را درهم می‌شکنیم و هیچ قدرتی نمی‌تواند جلودار ما شود.


رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: 40 سال مقاومت در مملکت ما قدرت اسلامی را برپا کرد و همه دشمنان دست به هم دادند تا در این 40 سال بتوانند مقاومت را بشکنند و نتوانستند که این یک موضوع بی‌سابقه در تاریخ است.


وی تصریح کرد: ما غیر از رژیم صهیونیستی، آمریکا و آل‌سعود دشمنان زیادی داریم. همه آنها می‌خواستند قدرت ما را بشکنند ولی نتوانستند.


آیت‌الله جنتی اضافه کرد: غرب روزانه تحریم‌های گوناگونی را بر ما تحمیل و درآمدهای نفتی ما را محدود می‌کند ولی ما و شما ایستاده‌ایم. شما هستید که مشت محکمی در دهان اسرائیل می‌کوبید و آمریکا را ذلیل می‌کنید.
وی در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی و آمریکا رو به افول هستند و در مقابل قدرت جمهوری اسلامی ایران روز به روز بیشتر می‌شود. آنها 40 سال پیش در قدرت بوده‌اند و ما در ضعف، اما امروز برعکس شده است. امروز دنیا قبول کرده آمریکا و صهیونیست‌ها ظالم و خونخوار هستند. شما فرزندان مقاومت حتی اگر شهید بدهید و محاصره شوید همه را تحمل می‌کنید و به دلیل آنکه مطمئن هستید پیروزی از آن ماست، همان‌گونه که در جنگ 33 روزه لبنان، مقاومت پیروز شد.
دبیر شورای نگهبان قانون اساسی بیان کرد: غرب تهدید می‌کند ولی شکست‌خورده است. باید با همه وجود پای مقاومت بایستیم و پروایی از کسی نداشته باشیم.


وی با بیان اینکه داعش را غرب پرورش داده است،‌ تصریح کرد: غربی‌ها سال‌ها از داعش حمایت کردند ولی جبهه مقاومت توانست آنها را از عراق و سوریه بیرون کند. آمریکا با وجود آنکه به تروریست‌ها پروبال می‌دهد و از آنها پشتیبانی می‌کند، در کمال تعجب افرادی را که با جان خود مقابل تروریست‌ها می‌ایستند، تروریست معرفی می‌کند.
آیت‌الله جنتی شکست دشمن و پیروزی حق و مقاومت را از سنت‌های الهی برشمرد و افزود: سنتی که در جنگ‌های بدر، خندق و جنگ‌های صدر اسلام نیز مشاهده شد. امام حسین(ع) در راه مقاومت و اسلام شهید شدند و باید بدانیم که مقاومت ارزان تمام نمی‌شود و باید در راه آن شهید داد. چه بهتر که در راه خدا شهید شویم. ما از شهادت نمی‌ترسیم، آنها هستند که از مرگ می‌ترسند. شهیدان ما در جنگ هشت‌ساله آگاهانه روی مین رفتند. امروز به دشمن اعلام می‌کنیم هر کاری می‌توانید انجام دهید ولی مردم ایران و جوانان مقاومت در دنیا قدرتشان بیشتر می‌شود و از غرب نمی‌ترسند.
وی درباره بیانیه گام دوم رهبر انقلاب اسلامی افزود:  پیشتر نیز گفته بودم بیانیه گام دوم رهبر انقلاب باید به زبان‌های دیگر نیز ترجمه شود. در کشور فشار اقتصادی و مشکلات عدیده‌ای داریم ولی یک جمله پاسخ همه این مشکلات است و آن اینکه «هیهات من الذله». امام حسین‌(ع) فرمودند که زیر بار ذلت نروید و این شعار ماست. بنابراین دشمن بداند که کارهای آنها قدرت ما را بیشتر می‌کند و اسلام مبتنی بر خون شهداست.
رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: در انتظار ظهور هستیم. إن‌شاءالله عمرم طولانی شود تا با چشمان خود ظهور حضرت مهدی(عج) را ببینم.


انتهای پیام/4033/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته