دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 بهمن 1397 - 14:19
روحی در گفتگو با آنا مطرح کرد:

توسعه آموزش الکترونیکی در پیام نور با شروع دهه پنجم انقلاب اسلامی

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: در دهه پنجم انقلاب اسلامی، آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور با قوت بیشتری ادامه و توسعه پیدا می‌کند.
کد خبر : 360991
82189623-70940297.jpg

افسر روحی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ضمن تبریک به مناسبت آغاز پنجمین دهه انقلاب اسلامی اظهار کرد: دانشگاه پیام نور یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است، در دهه پنجم انقلاب اسلامی موضوع آموزش الکترونیکی را با قوت ادامه می‌دهیم و برای پیشرفت در این حوزه حتماً اقدامات خوبی انجام خواهیم داد.


وی افزود: دسترسی به فرصت برابر برای تحصیل همه افراد جامعه، همیشه خواست مردم بوده که دانشگاه پیام نور استان اردبیل توانسته است ظرفیت‌های خود را در تمام نقاط این استان به‌خصوص در مناطق محروم به فعلیت برساند و افزایش دهد.


دانشگاه پیام نور با شعار آموزش برای همه، همه‌جا، همه‌وقت تأسیس شده است


رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور با شعار آموزش برای همه، همه‌جا، همه‌وقت تأسیس شده است، در بیشتر شهرهای استان اردبیل هم‌وطنان عزیزمان می‌توانند از تحصیلات دانشگاهی برخوردار شوند.


روحی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور به سمت الکترونیکی شدن آموزش رشته‌های دانشگاهی پیش رفته است، افزود: از راه آموزش الکترونیکی، ادامه تحصیل برای علاقه‌مندان به علم و دانش آسان شده است و افراد بدون مراجعه به دانشگاه می‌توانند از راه مجازی به تحصیل بپردازند.


وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم که دولت و مجلس از برنامه‌های سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور که در راستای مأموریت‌های ابلاغی از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم است، حمایت کنند.


انتهای پیام/4118/4123/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته