دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1397 - 12:05
رئیس دانشگاه آزاد ورامین:

انقلاب ایران به الگویی موفق برای میلیون‌ها انسان تبدیل شده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک گفت: انقلاب ایران به الگویی موفق برای میلیون‌ها انسان سرگشته در دام جاهلیت عصر مدرن تبدیل شده است.
کد خبر : 359135
photo_۲۰۱۸-۰۸-۲۹_۱۵-۱۲-۴۵.jpg

حامد زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ورامین درباره چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در آغاز ورود به دهه پنجم خود قرار گرفته و بزرگداشت سالگرد پیروزی آن به معنای بزرگداشت آرمان‌های اسلامی و اعتقادات دینی است که جوهرهٔ این نهضت را تشکیل داده‌اند.


وی افزود: انقلابی که با وجود همه ناباوری‌ها و سنگ‌اندازی‌های دشمنان خود امروز پیام خود را در سراسر جهان طنین‌انداز کرده و به الگویی موفق برای میلیون‌ها انسان سرگشته در برهوت ضلالت و گرفتار در دام جاهلیت عصر مدرن تبدیل شده است.


 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک گفت: دنیا هنوز باور ندارد که پس از گذشت چهار دهه از سپری شدن انقلاب اسلامی و به رغم همه تندبادها و دسیسه‌های آمریکایی صهیونیستی، جمهوری اسلامی ایران نه فقط ثابت‌قدم بر سر مبانی خود ایستاده بلکه افزایش قدرت و اهمیت منطقه‌ای و بین‌المللی آن چندین برابر شده است.


زارعی تصریح کرد:‌ اکنون بر ما است تا در بعثت انقلاب و به منظور پاسداشت خون شهدای راه انقلاب اسلامی و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و لبیک به ندای مقام معظم رهبری در روز 22بهمن‌ خیابان‌های کشور را غرق در عطر وحدت کرده و با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاقی دوباره ببندیم.


 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک اظهار کرد:‌ از جامعه دانشگاهی و به‌ویژه استادان، دانشجویان و کارکنان مجموعه عظیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک دعوت می‌کنم تا در این حماسه مردمی، پرشور و مستحکم حضور به هم رسانند و بار دیگر عزت، اقتدار و سربلندی جمهوری اسلامی ایران را برای جهانیان به تصویر بکشند.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته