دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1397 - 17:09
خالدی مطرح کرد:

حضور باشکوه دانشگاهیان در راهپیمایی 22 بهمن

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پیامی را صادر کرد.
کد خبر : 358133
1549263731-image.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، حمیدرضا خالدی به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پیامی را صادر کرد. 


در پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال آمده است: انقلاب اسلامی ایران به سن چهل سالگی هم رسید، اگرچه چهل سال تجربیات تلخ و شیرین و هزینه‌های گزافی که دشمنان داخلی و خارجی برای نظام ایجاد کردند، بسیار سنگین بوده و هر ورقی از تاریخ این حوادث می‌توانست سرنوشت هر انقلابی را دگرگون کند اما انقلاب اسلامی سربلند ماند، چرا که به فرموده معمار کبیر انقلاب «پیروزی انقلاب رهین همه ملت است»، پشتیبانی و حضور فعالانه مردم بصیر و مؤمن با اتکای به نیروی لایزال الهی و موج عطر شکوه معنویات و ایثار شهدا و جانبازان و ایثارگران و خانواده معظم آنها در سایه رهبری دو عالم فرزانه از سلاله حضرت رسول(ص) انقلاب را چهل ساله کرد.


بدون شک انقلاب در شروع دهه پنجم از سال ۵۷ بسیار قوی‌تر و مقتدرتر است. پیشرفت‌های علمی و فناوری‌های مختلف، حضور مؤثر و کارآمد نظام در معادلات منطقه‌ای و جهانی، گسترش گفتمان انقلاب به کشورهای مختلف از عمق موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام است. هشت سال دفاع کشور در برابر همه ابر قدرت‌ها و ایادی آنها یک رویارویی بی‌سابقه در معادلات سیاسی و نظامی تاریخ است و به جرأت پیروزی در این جنگ عظمت اسلام و انقلاب را برای همه انسان‌های اهل اندیشه ثابت کرد و امروزه به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درسی که انقلاب اسلامی به ما آموخته است این است که از ابهت ابرقدرت‌ها هراسی به دل راه ندهیم.


در ادامه پیام خالدی آمده است: اما باید در نظر داشت که امروزه از سناریوهای تهدید دشمنان هم با تجربیات شکست چهل ساله آنها پیچیده‌تر شده است، استفاده از تاکتیک نفوذ در عمق استراتژی و اداره کشور می‌تواند یکی از سناریوهای بسیار سخت باشد، لذا هوشیاری و بصیرت، حضور فعالانه و کارآمد و حفظ انسجام و اتحاد ملی با ایمان راسخ به الطاف الهی اطاعت و پیروی از رهبری فرزانه از اصول مهمی است که پایداری نظام را بیمه می‌کند.


در این میان فرهیختگان مؤمن و انقلابی دانشگاه‌های کشور به عنوان بخش اصلی جامعه نخبگان با بصیرت و پشتیبانی در عرصه‌های مختلف مدیریت و ارتقای توانمندی کشور در حل مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غیره و افزایش اقتدار نظام رسالت بسیار مهم را برعهده دارند.


در انتهای پیام رئیس دانشگاه آزاد تهران شمال آورده شده است: ضمن گرامیداشت و تبریک صمیمانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به عموم مردم و رهبری فرزانه انقلاب و به خصوص جامعه دانشگاهی، اساتید، کارکنان و دانشجویان عزیز، امیدواریم که در حراست از دستاوردهای اصیل انقلاب و رسالت جهانی سازی گفتمان انقلاب اسلامی در برابر ارواح طیبه شهدا رو سفید باشیم و انشاءالله با حضور فعال در راهپیمایی ۲۲ بهمن به‌عنوان نماد جشن انقلاب، شروع دهه پنجم انقلاب را پر از امید و نشاط آغاز می‌کنیم.


انتهای پیام/4113/ 4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته