دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1397 - 14:59
معاون سپاه قدس گیلان:

خدمت بیشتر، مردم را به نظام دلگرم‌تر می‌کند

معاونت اقشار و متخصص سپاه قدس گیلان گفت: برای تقویت حاکمیت بایستی به مردم خدمت کنیم و  هر چه این خدمت بیشتر باشد مردم به نظام دلگرم‌تر هستند.
کد خبر : 356974
IMG_0225.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری‌آنا از رشت، سرهنگ کیا عاشوری صبح امروز در مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج کارمندان ادارات کل استان گیلان با تشکر از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: برخی از افراد و شخصیت‌ها سازنده تمدن ملت‌ها هستند و معمولا ادیان و مکاتب به نام رهبران آنها شناخته می‌شوند، اگر اسلام به نام پیامبر اسلام(ص) شناخته شده انقلاب اسلامی ایران در داخل و در خارج از مرزها بدون نام حضرت امام (ره) هیچ فروغی ندارد.


معاونت اقشار  سپاه قدس گیلان تأکید کرد: زمانی که اسلام در کشور دوران سختی را تجربه می‌کرد، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و اسلام ناب از کشور ما تلألو یافت و مسلمانان به رهبری امام خمینی (ره ) به آگاهی و عدالت‌‌طلبی سوق پیدا کردند.


عاشوری تصریح کرد: امروز در آستانه ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، قبل از انقلاب کشور ما بخشی از سیاست‌های لاینفک استکبار جهانی بود و در مؤلفه‌های قدرت چه مادی و چه معنوی جزء کشورهای آخر بودیم ولی با انقلاب اسلامی امروز در همه مؤلفه‌ها در بالاترین رده از کشورها قرار داریم.


معاونت اقشار و متخصصین سپاه قدس گیلان ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف مستشارانی که در کشور بودند به ما خط مشی می‌دادند و همه سیاست‌ها بر اساس منافع غرب بود ولی امروز به یمن و برکت خون شهدا که به ما عزت و افتخار دادند و مهر افتخار را به پیشانی ملت ایران زدند توانستیم در مؤلفه‌های قدرت جزء بالاترین‌ها باشیم و افتخار می‌کنیم روی پای خود ایستاده‌ایم و به هیچ بیگانه‌ای اجازه دخالت نمی‌دهیم و برای خودمان تصمیم می‌گیریم.


وی افزود: الگوی ما حضرت فاطمه زهرا(س) است که در جشن 40سالگی انقلاب افتخار آن را داریم که در تمام عرصه‌ها به‌عنوان یک الگو معرفی شویم.


عاشوری خاطر نشان کرد: دهه فجر فرصتی است تا مؤلفه‌های قدرت را به نسل جوان انتقال دهیم و شما بسیجیان ادارات که لایه‌های تماس مردم با حاکمیت هستید برای تقویت حاکمیت بایستی به مردم خدمت کنید و  هر چه  این خدمت بیشتر باشد مردم به نظام دلگرم‌تر هستند مخصوصاً در این زمان که دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام است شما بسیجیان می‌توانید با رفتار خوب و دستگیری از مردم این ارتباط را بین مردم و نظام هر چه بیشتر برقرار کنید.


وی تأکید کرد: برگزاری این مسابقات همدلی و همگرایی را بیشتر کرده و ارتباطات قوی بین شما باعث خواهد شد تا سریع‌تربه اهداف انقلاب اسلامی ایران برسیم.


به گزارش آنا، دومین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج کارمندان ادارات کل استان گیلان با حضور 25 تیم در فوتسال (برادران) و 10 تیم در رشته‌های ورزشی دارت و تنیس روی میز (خواهران و برادران ) از تاریخ 10 بهمن 97 در مجموعه ورزشی مجتمع آموزشی امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت واقع در پل تالشان برگزار و مراسم اختتامیه مسابقات در تاریخ 23 بهمن ماه برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/4117


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته