دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 بهمن 1397 - 12:58

دبیر کل اتحادیه جهانی علمای مسلمان از تصمیم حماس حمایت کرد

دبیر کل اتحادیه علمای مسلمان تأکید کرد که ساکنان غزه حق دارند از دریافت کمک‌های مالی قطر خودداری کنند، چرا که آنها سعی در حفظ عزت اسلام دارند.
کد خبر : 355141
download (13).jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، دکتر "علی قره داغی" در گفتگوی ویژه با "الرساله نت" خاطرنشان کرد که موضع باریکه غزه باکرامت آن‌که مغایر خفت پذیری است و نیز با رشادت‌ها و آمادگی آن برای تحمل گرسنگی و تمامی فشارهای دیگر در قبال حفظ عزت و کرامت، همسو و هماهنگ است.


وی افزود: «کمک‌های مالی قطر به باریکه غزه که سعی دارد آن‌ها را به شیوه‌های مختلف؛ چه از طریق مصر و چه از طریق تشکیلات خودگردان فلسطین به دست فلسطینیان برساند، جای تشکر دارد، اما متأسفانه وقتی تنها یک‌راه برای این کار باقی‌مانده باشد و آن کمک گرفتن از رژیم صهیونیستی باشد، این درد بزرگی است که امت به آن گرفتارشده است.»


قره داغی تأکید کرد که مقاومت فلسطین تسلیم نخواهد شد و راه آزادی را پیدا خواهد کرد و این وظیفه کل امت است که از باریکه غزه و ساکنان آن دفاع کند.


گفتنی است که جنبش مقاومت اسلامی "حماس" شامگاه پنجشنبه با دریافت کمک‌های مالی قطر به خاطر باج‌گیری رژیم صهیونیستی از غزه مخالفت و اعلام کرد که اجازه هیچ‌گونه باج‌گیری درباره لغو محاصره غزه را نخواهد داد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته