دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 دی 1397 - 10:09
فرمانده ناجا:

بودجه پلیس در ارتباط با ساخت فیلم و سریال محدود است

فرمانده ناجا گفت: بودجه پلیس برای ساخت فیلم محدود است و امیدواریم با آسیب‌شناسی صورت گرفته، صداوسیما بتواند با تولید فیلم آگاهی مردم را بالاتر ببرد.
کد خبر : 353349
n82798680-72116113.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار حسین اشتری صبح امروز در حاشیه جلسه معاونان اجتماعی ناجا در جمع خبرنگاران در خصوص فعالیت مراکز مشاوره در کلانتری‌ها گفت: در حال حاضر حدود ۷۰۰ کلانتری مرکز مشاوره داریم و از ۴۰۰ هزار پرونده که در سال به ما ارجاع می‌شود با فعالیت مشاوران، با صلح ۷۰ درصدی پرونده‌ها مواجه هستیم و عموماً کارکنان مجرب در این مراکز به فعالیت می‌پردازند.


وی ادامه داد: امسال هم ۷۰ درصد پرونده‌ها به صلح منجر شده و برای سال آینده نیز برنامه داریم تا همه کلانتری‌ها مجهز به مراکز مشاوره شوند و این اقدام مورد استقبال مردم نیز قرارگرفته است.


اشتری درباره اقدامات فرهنگی ناجا گفت: بودجه ما در ارتباط با ساخت فیلم بودجه‌ای محدود است و رسانه ملی قول‌هایی به ما داده است و امیدواریم با آسیب‌شناسی صورت‌گرفته، صداوسیما بتواند با ایجاد فیلم موجب آگاه‌سازی مردم در بحث جرائم شود.


وی در پایان اظهار کرد: پیشرفت‌هایی که در چهار دهه انقلاب صورت گرفته چشمگیر بوده است و امیدواریم بتوانیم دستاوردها را به مردم ارائه دهیم و قطعاً مراسم ۲۲ بهمن امسال مراسمی پرشور و بصیرت خواهد بود.


انتهای پیام/۴۱۱۰/


انتهای پیام/

برچسب ها: فرمانده ناجا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته