دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 دی 1397 - 02:28
همگام با همسفر تا بهشت/18

افرادی که از سامانه ازدواج دانشجویی حذف شدند چه باید بکنند؟

تعدادی از افرادی که در سامانه بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کرده بودند، به دلیل نقص مدارک از این سامانه حذف شدند.
کد خبر : 353020
313636.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، براساس اعلام ستاد ازدواج دانشجویی یکی از الزامات ثبت‌نام قطعی در بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کامل در سامانه این طرح و اخذ تائید مدارک از دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها است.


مسئول ثبت‌نام و پذیرش بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی در پاسخ به خبرنگار آنا گفت: تعدادی از افرادی که به صورت ناقص در سامانه ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کرده بودند به‌منظور پایش افراد ثبت‌نامی و ارائه آمار صحیح، سامانه کاربری آن‌ها حذف شده است.


سعید رضایی در تکمیل سخنان خود بیان کرد: این دسته از افراد می‌توانند بار دیگر در سامانه ثبت‌نام کنند و مراحل ثبت‌نام قطعی را انجام دهند تا بتوانند از خدمات ارائه شده در بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی استفاده کنند.


وی ادامه داد: دانشجويان می‏بایست حداکثر تا يك هفته پس از ثبت‌نام تکمیلی در سامانه، نسبت به تأیید مدارك به دفتر نهاد رهبری دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کرده و در صورت وجود نداشتن دفتر نهاد رهبری در دانشگاه محل تحصیل دانشجویان، می‌بایست زوجین به دفتر نهاد رهبری استان محل سکونت خود و یا رابط فرهنگی دفتر استانی در دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کرده و نسبت به تأیید مدارك خود اقدام کنند.


مسئول ثبت‌نام و پذیرش بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی اعلام کرد: پیش از این 16 هزار و 800 نفر در طرح ملی همسفر تا بهشت ثبت‌نام اولیه کرده بودند و از این تعداد تنها 14 هزار نفر ثبت‌نام خود را قطعی کردند که اسامی دو هزار و 800 نفر از ثبت‌نام کنندگان از سامانه حذف شد.


رضایی تصریح کرد: پس از حذف افرادی که ثبت‌نام خود را در طرح قطعی نکرده بودند، دو هزار نفر دیگر در بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کردند که تاکنون ثبت‌نام یک هزار و 800 نفر قطعی شده است.


گفتنی است بر این اساس اعلام ستاد ثبت‌نام و پذیرش بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی تا کنون 16 هزار نفر در طرح ملی همسفر تا بهشت ثبت‌نام کردند و از این تعداد 6 کاروان به مشهد مقدس اعزام شدند.


انتهای پیام/4107/4115/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته