دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 دی 1397 - 16:12
پارسانیا تصریح کرد:

استفاده از ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه در شورای عالی انقلاب فرهنگی

عضو شورای انقلاب فرهنگی گفت: ظرفیت‌های ایجاد شده در سراسر حوزه‌های علمیه باید مورد استفاده شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گیرد.
کد خبر : 352566

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام حمید پارسانیا بعدازظهر امروز در مراسم تکریم دبیر سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی، مخبر دزفولی و همچنین معارفه عاملی دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی که در حوزه هنری برگزار شد، با اشاره به تحولات ایجاد شده در دوران کاری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ظرفیت‌های ایجاد شده در سراسر حوزه‌های علمیه باید مورد استفاده شورای عالی انقلاب فرهنگی و ارتقای سطح همکاری‌های آن با دانشگاه قرار گیرد.


این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به افزایش مخاطبان علاقه‌مند تحصیل در حوزه‌های علمیه از میان دانشگاهیان اظهار کرد: مصوبات و اسناد بالادستی ایجاد شده در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مطالعات ذیل آن باعث شده است که امروز فارغ‌التحصیلان بسیاری، از مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها در حوزه‌های علمیه به تحصیلات حوزو بپردازند.


وی افزود: تعداد قابل توجهی فارغ التحصیل در مقاطع مختلف حوزوی وجود دارد و سیاستگذاری حوزه و دانشگاه در شأن حوزه و دانشگاه نیست بلکه باید توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گیرد.


انتهای پیام/4123/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته