دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 دی 1397 - 12:50
یک عضو شورای شهر تهران:

تعرفه اماکن ورزشی شهرداری تهران تا پایان سال افزایش نمی‌یابد

رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد که باید تا پایان امسال از هرگونه افزایش تعرفه اماکن ورزشی شهرداری تهران خودداری شود.
کد خبر : 350048

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از شورای شهر تهران، حجت نظری در جریان بررسی لایحه تعریفه‌های اصلاحی بهره  رداری از اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران و سازمان های تابعه آن در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: نظر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در مورد افزایش تعرفه‌ها منفی است.


این عضو شورای شهر تهران افزود: این لایحه در دوره مدیریت سابق سازمان ورزش به شورای شهر تهران ارسال شد ولی به‌دلیل تغییر مدیریت، برگزاری جلسات کارشناسی این لایحه با تعویق برگزار شد.


رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران با اشاره به مخالفت سازمان ورزش با لایحه ارسالی، گفت: پس از برگزاری جلسه کمیته ورزش شورای شهر  تهران با سازمان ورزش، هر دو طرف مخالف افزایش هزینه‌ها بودند.


وی ادامه داد:نظر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی با توجه به نزدیک شدن به پایان سال جاری این است که از هرگونه افزایش تعرفه خودداری شود و همزمان با تصویب بودجه۹۸، افزایش تعرفه اماکن ورزشی تصویب شود.


پس از قرائت گزارش نظری، پیشنهاد کمیسیون فرهنگی اجتماعی برای بر رد لایحه افزایش تعرفه اماکن ورزشی با ۱۵ موافق و ۲ مخالف از مجموع ۱۷ نفر حاضر در جلسه شورای شهر تهران، تصویب شد.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته