دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1398 - 08:33

دکتر ولایتی شهادت برادر رهبر انقلاب یمن را تسلیت گفت

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی شهادت برادر رهبر انقلاب یمن را تسلیت گفت.
کد خبر : 349581
636994848599733296_md.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، در پیام دکتر علی‌اکبر ولایتی به مناسبت شهادت ابراهیم بدرالدین الحوثی آمده است: شهادت مبارز و مجاهد نستوه ابراهیم بدرالدین الحوثی، برادر رهبر انقلاب یمن به دست مزدوران سعودی در وضعیتی رخ داد که مجاهدان یمنی و انقلاب یمن وارد مرحله جدیدی از دستاوردها و پیروزی شده‌اند.


وی افزود: بی‌تردید شهادت این ‌مجاهد انقلابی، نوید پیروزی‌های بیشتری برای مردم انقلابی یمن و ادامه شکست‌های خفت‌بار برای ائتلاف جنگ‌طلبان به رهبری سعودی خواهد بود که اکنون در برابر مقاومت و ایستادگی چند ساله مردم یمن گرفتار شده‌اند.


دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی تصریح کرد: دشمنان امت اسلامی و مردم یمن بدانند که شهادت نه‌تنها مانع تحقق هدف و آمال مردم یمن و ملت‌های اسلامی نمی‌شود، بلکه شهادت غایت و منتهای آمال رزمندگان اردوگاه اسلام در برابر استکبار است.


ولایتی در پایان پیام، شهادت این مجاهد بزرگ را به رهبر جنبش انصارالله، مجاهدان و مردم بزرگ و غیور یمن تسلیت گفت و ابراز اطمینان کرد مجاهدت، ایثارگری و شهادت این مجاهدان روز به روز موجب تقویت جبهه مقاومت و تکامل و تنومندی انقلاب یمن خواهد شد.


انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته