دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آذر 1397 - 17:49
آیت‌الله اراکی:

آل سعود به‌دست مظلومان یمن سرکوب خواهند شد

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: خداوند قدرت خود را به ستمگران نشان می‌دهد و در یمن، آل سعود به‌دست یمنی‌ها که ضعیف به‌چشم می‌آیند، سرکوب خواهند شد.
کد خبر : 345429

به گزارش خبرنگار حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، آیت‌الله «محسن اراکی» عصر امروز در نشست «دفاع از مردم مظلوم یمن» که در مجتمع فرهنگی عرفان تهران برگزار شد، گفت: «ما در برابر یک نظام ستمگر قرار داریم که با همه ابزارها و امکانات خود به ظلم و جنایت دست می‌زند و وجدان انسان‌ها را در سراسر جهان به سکوت واداشته است. اوضاع کنونی جهان از چند منظر، ویژه به‌شمار می‌رود. نخست؛ اینکه همه عناصر شیطانی پشت‌به‌پشت هم قرار گرفته‌اند و در مقابل آنها ملت مظلوم یمن قرار دارد که سراسر حقانیت است، زیرا از سرزمین خود دفاع می‌کند و حق کسی را نخورده‌اند و حتی چیزی فراتر از یک حق طبیعی و انسانی را درخواست نکرده‌اند. آنها از وطن خود و انسانیت دفاع می‌کنند».


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ادامه تصریح کرد: «بُعد دیگر این است که همه ارزش‌ها، ادیان و انبیا در یمن ذبح می‌شوند و همه کفر علیه همه ایمان به‌ ستیز برخاسته است. یمن سرزمین ایمان، مقاومت و حکمت است که این روزها از سوی جهان استکبار مورد سخت‌ترین جنایت‌ها و خشونت‌ها قرار گرفته است».


«اراکی» گفت: «ما وظیفه داریم از ملت مظلوم یمن حمایت کنیم. آنچه در این سرزمین رخ می‌دهد نمادی از سه قانون الهی است. نخست؛ قانون اخذ و امهال که خداوند به ستمگران مهلت می‌دهد تا به راه خود ادامه دهند و وقتی ظلم و ستم‌شان بی‌نهایت شد، جان‌شان را می‌گیرد. سنت امهال برای آل سعود و آمریکا پایان یافته و اکنون سنت اخذ آغاز شده است. سنت دوم، این است که نتیجه مقاومت پیروزی است و ما شاهد برخی از نشانه‌های پیروزی در یمن هستیم».


وی درباره سومین قانون الهی گفت: «سومین قانون این است که خداوند قدرت خود را به ستمگران نشان می‌دهد و یکی از شیوه‌های این قدرت‌نمایی آن است که مستکبران را به‌دست مستضعفان سرکوب  می‌کند. اکنون صهیونیسم به‌دست حزب‌الله زمین‌گیر شده است و در یمن آل سعود به‌دست یمنی‌ها که ضعیف به‌چشم می‌آیند، سرکوب خواهند شد. ما وظیفه داریم با همه توان خود به کمک مظلومان یمن بشتابیم و آنها را یاری کنیم».


انتهای پیام/4033/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته