دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
صبح امروز؛

بزرگداشت هفته پژوهش در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد

مراسم بزرگداشت هفته پژوهش با سخنرانی رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محل حسینیه الزهرا (س) برگزار شد.
کد خبر : 344849
۲۰۱۸۱۲۱۷_۱۰۰۷۴۸.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، مراسم بزرگداشت هفته پژوهش با سخنرانی ابوذر ابراهیمی ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، صبح امروز در محل حسینیه الزهرا (س) مجتمع امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.


بر اساس این گزارش، در این مراسم از بیش از 100 اثر از تازه‌های نشر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی رونمایی شد و از پژوهشگران برتر و رایزنی‌های فرهنگی برتر در حوزه پژوهش تقدیر به عمل آمد.


حجت‌الاسلام مهدی ایمانی‌پور در این مراسم توجه به فعالیت‌های پژوهشی را از اولویت‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برشمرد و توجه به گفتگوی ادیان را از دیگر برنامه‌های این سازمان عنوان کرد و گفت: این گفتگوها در کاهش تبلیغ ایران‌هراسی بسیار تأثیرگذار است.


دستیار ارشد رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تصریح کرد: سازماندهی و ترجمه نشر از دیگر برنامه‌های موفق این سازمان بوده است در سال‌های گذشته فرصتی فراهم شد که به جبران کاستی‌ها بپردازیم.


نمایشگاه تخصصی کتاب با مشارکت مراکز مطالعاتی و پژوهشی، نشست تخصصی بررسی سهم پژوهش در دیپلماسی فرهنگی و نشست نقد و بررسی کتاب در مراکز علمی و دانشگاهی، از دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته پژوهش در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی است.


انتهای پیام/4072/4090/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته