دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فقیهی:

قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان امروز انجام می‌گیرد

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به پایان نام‌نویسی دانشگاهیان برای اعزام به عتبات گفت: مراسم قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان امروز برگزار می‌شود.
کد خبر : 342983

حجت‌الاسلام سید محمدرضا فقیهی در گفتگو با خبرنگار حوزه حج و زیارت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، گفت: مهلت‌ نام‌نویسی دانشگاهیان برای اعزام به عتبات عالیات روز گذشته 18 آذر به پایان رسید.


وی افزود: امروز مراسم قرعه‌کشی بیستمین دوره اعزام زائران به عتبات، امروز از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان انجام می‌گیرد و دانشجویان می‌توانند از روز سه‌شنبه 20 آذر نتایج قرعه‌کشی را در سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir مشاهده کنند.


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه در این دوره بیش از 52 هزار دانشجو در سامانه لبیک نام‌نویسی کردند، ادامه داد: در بیستمین دوره ۱۲ هزار دانشجو ایرانی در قالب ۳۰۰ کاروان به صورت زمینی و هوایی به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.


بر اساس این گزارش، اعزام عتبات دانشگاهیان در این دوره از اول دی آغاز و تا ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت. هزینه کاروان‌های عتبات دانشگاهیان برای کاروان‌های هوایی سه میلیون و ۴۵۰ هزار تومان تا سه میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و زمینی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تا دو میلیون تومان پیش‌بینی شده است که با توجه به دوری و نزدیک به مرز، نرخ هر استان متفاوت خواهد بود.


انتهای پیام/4072/4090/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته