دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1397 - 10:33
فرماندار تنگستان:

استبداد‌ستیزی، عدالت‌ورزی و پرسشگری 3 ویژگی اصلی در دانشجویان است

فرماندار تنگستان گفت: استبداد‌ستیزی، عدالت‌ورزی و پرسشگری سه ویژگی اصلی در دانشجویان است که باید در این حوزه‌ها بیش‌ازپیش فعال باشند.
کد خبر : 342304
09e399fc-2e12-484e-a0e7-0dfdc740cad4.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تنگستان، مراسم گرامیداشت روز دانشجو به همت دفتر فرهنگ اسلامی و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان با حضور فرماندار این شهر، رؤسای ادارات، دانشجویان، استادان و اعضای هیأت علمی در این واحد دانشگاهی برگزار شد.


عبدالحسن رفیعی‌پور فرماندار تنگستان در این مراسم با تبریک روز دانشجو به دانشجویان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، بیان کرد: نقش دانشجو در تاریخ کشورمان همواره برجسته بوده و حضور پر‌رنگ در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مشارکت در حرکت شتابان علمی کشور داشته است.


وی از دانشجویان خواست با مطالعه دقیق تاریخ انقلاب و ژرف‌نگری و به‌کارگیری توصیه‌های مقام معظم رهبری بر حفظ حیات و سرزندگی جنبش دانشجویی در مسیر تعالی انقلاب گام بردارند.


فرماندار تنگستان همدلی و اتحاد را برای توسعه این شهرستان مهم دانست و خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم به اهداف ملت، انقلاب و نظام برسیم، راهی جز اتحاد و تعامل با یکدیگر نداریم و باید همه کنار هم باشیم و اگر نقدی داریم،  دلسوزانه و مشفقانه باشد. 


به گزارش آنا، در پایان این مراسم نیز از دانشجویان برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان (اهرم) با اهدای لوح سپاس و هدیه نقدی قدردانی شد.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته