دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تیم خوی قهرمان مسابقات فوتسال دانشگاه آزاد آذربایجان غربی شد

مسابقات فوتسال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با قهرمانی تیم خوی به پایان رسید.
کد خبر : 330431
DSC01643.jpg

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در حاشیه برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ارومیه با بیان اهمیت ورزش در دانشگاه‌ها اظهار کرد: توجه هرچه بیشتر به ورزش دانشجویی از سوی مسئولان دانشگاه‌ها لازم و ضروری است؛ چراکه این ورزش می‌تواند نشاط، سرزندگی و پویایی بیشتری را در این محیط فرهنگی ایجاد کند.


محمود پوریوسف تصریح کرد: مقوله مهم و اثرگذار ورزش، جزء لاینفک دانشجویان محسوب می‌شود که در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در این راستا برنامه‌ریزی‌های اساسی دارد.


وی با اشاره به تجهیزات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی عنوان کرد: واحد ارومیه مجهز به سالن‌های ورزشی والیبال، بسکتبال، هندبال، بدمینتون، تنیس روی میز، ژیمناستیک، بدنسازی و کشتی و ... است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با اشاره به موفقیت‌های ورزشی این دانشگاه افزود: این دانشگاه در رشته والیبال مقام نخست، بسکتبال مقام نخست، هندبال دختران مقام دوم، فوتسال کارکنان مقام دوم را کسب کرده است.


پوریوسف تصریح کرد: واحد ارومیه در رشته فوتسال دانشجویان مرحله کشوری مقام سوم و در رشته کشتی دو مقام سوم کشوری را کسب کرده است.


پوریوسف گفت: در پایان مسابقات فوتسال کارکنان مرحله استانی، تیم‌های خوی با 9 امتیاز، ارومیه 6 و میاندوآب 3 امتیاز مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته