دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1397 - 16:59
سردار حسنی‌سعدی:

60 درصد از شهدای دفاع مقدس جوانان بودند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: قهرمانان جنگ تحمیلی اکثراً جوانان بودند چراکه 60 درصد از شهدای دفاع مقدس را شامل می‌شوند.
کد خبر : 329828
عکس اصلی.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با حضور مسئولان دانشگاه و ستاد شاهد استان کرمان برگزار شد.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در این مراسم اظهار کرد: قهرمانان جنگ تحمیلی اکثراً جوانان بودند؛ چراکه  60 درصد از شهدای دفاع مقدس را شامل می‌شوند که نشان می‌دهد باید به ایمان و نیروی جوان کشور توجه و روی آنها حساب کنیم و مانع از حدررفت این نعمت الهی باشیم.


سردار محمدرضا حسنی‌سعدی، امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدای گرانقدری که در طول سال‌های دفاع مقدس، جان خود را ایثار کردند، دانست و افزود: همواره خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار و مباهات مسئولان بوده است بدون هیچ چشم‌داشتی خادمی این عزیزان را سرلوحه امور خود قرار داده‌اند.


وی گفت: امروز یکی از بزرگ‌ترین نیاز جوانان ما الگو است و الگوپذیری اصل تربیتی مهمی است، زیباترین الگوهای ما شهدا هستند که باید به عنوان قهرمان و پهلوانان به فرزندانمان معرفی کنیم.


حسنی‌سعدی تصریح کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر در کل کشور در گروه دانشجویان مستعد قرار می‌گیرند؛ چراکه بعد از جانفشانی پدرانشان سنگر علم و دانش راه‌گشای پیشرفت انقلاب اسلامی خواهد بود.


آزاده هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: سال‌های اخیر نیز خانواده‌های انقلابی جوانان خود را برای دفاع از آرمان‌های اسلام و حریم اهل بیت(ع) به مبارزه با داعش فرستادند که نشان دهنده اعتقاد و ایمان قلبی مردم ما به مسئله شهادت است.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در همه زمینه‌ها حامی خانواده معزز شهدا و ایثارگران است؛ چراکه اعتقاد داریم خانواده شهدا بزرگ‌ترین دین را به گردن همه ما دارند.


وی خاطرنشان کرد: ترویج و ارج نهادن فرهنگ ایثار و شهادت موجب افزایش انسجام ملی، تقویت ایمان، تقویت قدرت دفاعی، تقویت روحیه ایثار، حفظ آزادی، استقلال، ارتقای فرهنگ اصیل اسلامی و مقابله با فرهنگ تهاجمی غرب می‌شود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته