دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آذر 1397 - 05:42
برترین‌ها در نقشه جهان/11

بهترین دانشگاه‌های جهان در مهندسی عمران را بشناسید

رتبه‌بندی تایمز هایر اجوکیشن برترین مؤسسات آموزش عالی برای تحصیل در مهندسی عمران را معرفی کرده است.
کد خبر : 329773
electrical_engineering.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مهندسی عمران یکی از شاخه‌های مهندسی است که مبحث طراحی، ساخت و نگهداری از سازه‌هایی مانند جاده، پل، کانال و ساختمان را پوشش می‌دهد. مهندس‌های عمران معمولاً وظیفه توسعه زیرساخت‌های شهری را در جامعه برعهده دارند. پیدا کردن راه‌حلی برای بازیافت و آلودگی نیز از وظایف این مهندسان است.


رشته مهندسی عمران به چند شاخه از جمله حمل‌ونقل، توسعه زیست‌محیطی و دریایی تقسیم می‌شود. دانشجویان در این رشته به مطالعه پایه و اساس مهندسی ، علوم محاسباتی و ریاضی می‌پردازند.


در ادامه با برترین دانشگاه‌های جهان برای تحصیل در رشته مهندسی عمران آشنا می‌شوید.


دانشگاه آکسفورد برترین دانشگاه جهان در رتبه‌بندی تایمز هایر اجوکیشن است که موفق به کسب امتیاز 91.8 در آموزش، 99.5 در تحقیق، 99.1 در استناد علمی و 67 در درآمد صنعتی شده است. این دانشگاه برترین دانشگاه برای تحصیل در رشته مهندسی عمران شناخته شده است.


دانشگاه استنفورد سومین دانشگاه برتر جهان و دومین دانشگاه برتر جهان برای در رشته مهندسی عمران است. این دانشگاه امتیاز 93.6 در آموزش، 96.8 در تحقیق، 99.9 در استناد علمی و 64.6 در درآمد صنعتی عنوان را کسب کرده است.


مؤسسه تکنولوژی ماساچوست با کسب امتیاز 91.9 در آموزش، 92.7 در تحقیق، 99.9 در استناد علمی و 87.6 در درآمد صنعتی عنوان سومین دانشگاه برتر برای تحصیل در مهندسی عمران را از آن خود کرده است. ام‌آی‌تی همچنین از نگاه رتبه‌بندی تایمز هایر اجوکیشن چهارمین دانشگاه برتر جهان معرفی شده است.


مؤسسه تکنولوژی کالیفرنیا پنجمین دانشگاه برتر جهان است و موفق به کسب امتیاز 94.5 در آموزش، 97.2 در تحقیق، 99.2 در استناد علمی و 88.2 در درآمد صنعتی شده است. کلتک چهارمین دانشگاه برتر برای تحصیل در رشته مهندسی عمران است.


دانشگاه پرینستون پنجمین دانشگاه برتر جهان در رشته مهندسی عمران است که جایگاه هفتم را در رتبه‌بندی تایمز هایر اجوکیشن دارد. این دانشگاه آمریکایی امتیاز 89.9 در آموزش، 93.6 در تحقیق، 99.4 در استناد علمی و 57.3 در درآمد صنعتی را در این رتبه‌بندی کسب کرده است.


انتهای پیام/4021/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته