دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شهیدی مطرح کرد:

رسیدگی به مشکلات ایثارگران در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم بزرگداشت روز بسیج از رسیدگی به مشکلات زلزله‌زدگان کرمانشاه توسط این بنیاد خبر داد.
کد خبر : 329108
photo_2018-10-23_13-26-57.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام محمدعلی شهیدی در مراسم بزرگداشت روز بسیج و همچنین در دیدار با فرماندهان پایگاه‌های تابعه و اعضای شورای مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران که پیش از ظهر امروز در محل ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، بر لزوم بیدار بودن بسیج در تمام زمینه‌ها تاکید کرد.


وی ضمن یادآوری مشکلات زلزله روز گذشته کرمانشاه، بر لزوم کمک‌رسانی به ایثارگران در این مناطق تأکید کرد و به بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه و استان‌های تابعه برای بررسی مشکلات احتمالی پدید آمده برای ایثارگران و جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران نکاتی را نیز یادآور شد.


شهیدی گفت: بسیج در رفع آسیب‌ها و اتفاقات اجتماعی نیز حضور پررنگی دارد و نمونه آن تلاش‌های بسیجیان برای رسیدگی به امور زلزله‌زدگان کرمانشاه بود و با توجه وقوع یک زلزله دیگر در آن منطقه لازم است که بسیجیان بنیاد باز هم در این مسئله فعال باشند و به زلزله‌زدگان به‌خصوص ایثارگران آسیب‌دیده سرکشی و رسیدگی کنند.


وی با بیان خصوصیات بسیج در بنیاد شهید و امور ایثارگران که با موضوع ایثار و شهادت ارتباط تنگاتنگی دارد، از اقدامات و فعالیت‌های بسیجیان در بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانده بسیج تقدیر و قدردانی کرد.


انتهای پیام/4072/4100/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته