دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آذر 1397 - 11:44
وقتی اسنپ همه را دور زد؛

تپسی، ماکسیم و الوپیک از اسنپ شاکی شدند

مدیران سه شرکت استارتاپ حمل و نقلی در نامه‌ای به وزرا و معاون رئیس جمهور خواستار مقابله با رفتارهای انحصارگرایانه و استثمارگرانه شرکت اسنپ علیه رانندگان شدند.
کد خبر : 328942

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، اخیراً گروه اینترنت ایران با نام تجاری اسنپ برای کاربرانی که خواستار نصب نرم‌افزار این شرکت در گوشی همراه خود هستند، محدودیت‌هایی را برای کاربر ایجاد می‌کند که باعث شده تا دیگر رقبای این شرکت از جمله «الوپیک»، «ماکسیم» و «تپسی» در نامه‌ای به برخی وزرا و معاونان رئیس جمهور خواستار رسیدگی به رفتار شرکت تپسی شده‌اند.


به‌زعم این سه شرکت مذکور، اسنپ برای ارائه خدمات خود به شهروندان با هدف ایجاد انحصار و خارج کردن رقبا از دور رقابت، نصب نرم افزارهای رقیب را در تلفن همراه کاربران راننده خود بررسی می‌کند و در صورت شناسایی نرم افزار رقیب بر بستر تلفن همراه آنها کاربر را برای ادامه استفاده از خدمات اسنپ ملزم به حذف نرم افزارهای رقیب می‌کند.


برهمین اساس مدیرعامل شرکت تپسی، مدیرعامل شرکت الوپیک، مدیرعامل شرکت ماکسیم در نامه‌ای به محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهوری، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری خواستار پیگیری این موضوع شدند.


 


اسنپ


اسنپ


انتهای پیام/4044/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
امیری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
۰
با سلام
خواهشمند است با شرکت اسنپ برخورد جدی شود. این شرکت اخیرا با کمال وقاهت از سوار کردن 4 نفر مسافر در یک ماشین امتناع می کند و توصیه می کند شما حتما باید دو ماشین سفارش دهید یا مبلغ پرداختی باید دو برابر شود.
هلدینگ شایسته