دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مقاومت فلسطین سوژه امشب برنامه «نقطه رهایی»

«نقطه رهایی» ویژه برنامه شبکه پنج در هفته بسیج است که روی آنتن رسانه ملی می‌رود.
کد خبر : 328722
c0544972-7edd-477f-afa9-c65b0c77783a.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، «نقطه رهایی» ویژه برنامه رسانه ملی در هفته بسیج است. این برنامه با حضور فعالان و رهبران جبهه مقاومت اسلامی در منطقه به تبیین تشکیل بسیج جهانی مستضعفین در کشورهای لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و یمن می‌پردازد. دکتر سهیل اسعد (ادگاردو روبین) مبلغ و محقق آرژانتینی مجری این برنامه تلویزیونی است.


احسان عطایا از مسئولان ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین مهمان امشب نقطه رهایی است. او در این برنامه درباره شکل‌گیری مقاومت مردمی فلسطین، جزئیات عملیات نیروهای مقاومت در جنگ اخیر با رژیم صهیونیستی و رشد مقاومت در میان محاصره و تحریم غذایی، دارویی و بهداشتی صحبت می‌کند. خالد ازبط سخنگوی جنبش مقاومت مردمی فلسطین نیز مهمان اسکایپی این برنامه است که از غزه بزرگترین زندان انسانی جهان روی آنتن شبکه پنج می‌آید.


«نقطه رهایی» هر شب ساعت 22 به صورت زنده روی آنتن شبکه پنج می‌رود. این برنامه در 6 قسمت از شنبه تا پنجشنبه پخش می‌شود. محمدمهدی سموعی تهیه‌کننده نقطه رهایی و علی‌اکبر سیاح طاهری سردبیر آن است که در مرکز برنامه های تلویزیونی بسیج صداوسیما تولید شده است که در گروه برنامه های تلویزیونی مرکز بسیج رسانه ملی تولید شده است.
انتهای پیام/4046/4071/


انتهای پیام/

برچسب ها: آنا فرهنگ هنر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته