دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آبان 1397 - 00:05
جهرمی:

مرکز رشد دانشگاه آزاد را به سمت پدافند غیرعامل سوق ‌‎دهیم

سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور واحد تهران‌شمال گفت: موضوعات و محتوای تحقیقات و کسب‌و‌کارهای شکل گرفته در مرکز رشد دانشگاه آزاد را به سمت پدافند غیرعامل سوق دهیم.
کد خبر : 326706
photo_2018-11-18_13-57-02.jpg

مقداد حاجی‌محمدعلی‌جهرمی در گفتگو با خبرنگار حوزه پژوهش و فناوری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره فعالیت‌های مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد تهران شمال گفت: تعداد 10 شرکت دانش‌بنیان نوپا در مرکز رشد واحدهای فناور واحد تهران شمال در حوزه‌های امنیت شبکه، سیستم‌های امنیتی و صنایع شیمیایی در حال فعالیت بوده که امکاناتی در اختیار آن‌ها قرار گرفته شده است. 


وی با اشاره به رسالت مرکز رشد دانشگاه آزاد گفت: به‌دنبال جذب و حمایت از اعضای هیأت‌علمی و دانشجویان علاقه‌مند به کسب‌و‌کارهای دانش‌بنیان هستیم تا در طول یک بازه یک تا دو ساله در عرضه خدمات و محصولات‌شان مشارکت داشته باشیم.


سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور واحد تهران شمال تاکید کرد: با توجه به انتخاب واحد تهران شمال به‌عنوان قطب پدافندغیرعامل و علوم همگرا سعی خواهیم کرد موضوعات و محتوای تحقیقات و کسب‌و‌کارهای شکل گرفته در مرکز رشد را به سمت پدافندغیرعامل سوق دهیم.


جهرمی با اشاره به امکان‌سنجی در موضوعاتی از جمله بحث‌های زیرساختی و هوشمندی در دفاع، تصریح کرد: با تدوین نظام جامع موضوعات پدافندغیرعامل و برنامه علمی واحد تهران شمال در گام دوم، با تاکید بر ارتباط مستمر با جامعه و صنعت، تحقیقات و محصولاتی در راستای رفع نیازهای کشور تولید و عملیاتی خواهد شد.


انتهای پیام/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته