دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1397 - 11:15
فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

ایجاد پارلمان اصلاحات صرف تغییر عنوان خوب نیست

فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره ایجاد پارلمان اصلاحات، گفت: صرف تغییر نام و عنوان خوب نیست و همین شورای سیاست‌‎گذاری تقویت شود.
کد خبر : 324975

داریوش قنبری در گفتگو با خبرنگار احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره تشکیل پارلمان اصلاحات اظهار کرد: همین شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان کافی است و اگر صرف تغییر عنوان برای شورای سیاست‌گذاری باشد، خوب نیست.


وی با بیان اینکه شورای سیاست‌گذاری اصلاحات متشکل از افراد اصلاح‌طلب و گروه‌های مختلف است، افزود: اضافه شدن بیش از حد تعداد افراد به اصلاح‌طلب مشکل‌ساز خواهد شد و باید تعداد کمی انتخاب شوند که در تصمیم‌گیری‌ها دخیل باشند.


فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا اختلافی بین دو شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و شورای هماهنگی وجود دارد، گفت: اختلافی در جریان اصلاحات وجود ندارد و اتحاد درونی خوبی داریم و کارگزاران از مؤثرین گروه‌ها در درون اصلاح‌طلبان هستند!


قنبری درباره اختلافات پیش آمده درون جریان اصلاحات برای انتخاب شهرداری تهران اعلام کرد: این تحلیل را با واقعیت منطبق نمی‌دانم! و برای انتخاب شهردار گزینه‌های مختلفی مطرح بوده و با توجه به سازوکار دموکراتیک شورا به گزینه نهایی خواهند رسید.


انتهای پیام/4082/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته