دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1397 - 12:25
رئیس عقیدتی سیاسی ناجا:

باب شهادت در نیروی انتظامی همچنان باز است

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا گفت: باب شهادت در نیروی انتظامی همچنان باز است و امروز تکریم یاد شهدا و ادامه‌ راه آن‌ها وظیفه ماست.
کد خبر : 323315
18431664.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی پیش‌ازظهر امروز در مراسم تشییع پیکر سه شهید گمنام در ستاد فرماندهی ناجا گفت: شهید با شهادتش به مقام حضور می‌رسد و همه عالم در اختیار او قرار می‌گیرد؛ به‌طوری‌که بین این عزیزان با خدا فاصله چندانی وجود ندارد و مردم نپندارند که شهدا از دنیا رفته‌اند بلکه این افراد در جامعه حضور دارند و نظاره‌گر اعمال ما هستند.


رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص فرهنگ جهاد و شهادت گفت: تا روزی که روحیه جهادی شعله‌اش در این کشور افروخته باشد، هیچ تهدیدی نمی‌تواند کشور را از اهداف خود دور کند؛ امام راحل نیز در این خصوص فرمودند که کشور با وجود شهدا روی پای خود ایستاده است لذا همه ما مدیون خون این عزیزان هستیم.


وی ادامه داد: چون هدف شهدا مشخص بود لذا این افراد با اشتیاق به نبرد با باطل پرداختند؛ در یک کلمه باید گفت شهدا برای دفاع از اسلام و حکومت اسلامی جان خود را فدا کردند تا عدالت در جامعه برقرار شود.


ادیانی گفت: شهدا برای ارزش‌های دینی شهید شدند و برای این به جبهه‌ها رفتند تا دست آمریکا تا ابد از کشور ما قطع شود؛ آمریکایی‌ها با اصل نظام و اسلام مشکل دارند و می‌خواهند تا عدالت در جهان حکمفرما نشود لذا شهدا برای مقابله با این عقیده‌های باطل جان خود را فدا کردند؛ ما باید دنبال تحقق آرمان‌های نظام باشیم تا خون این عزیزان پایمال نشود.


رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا اظهار کرد: در نیروی انتظامی باب شهادت همچنان باز است و وظیفه امروز ما تکریم یاد شهدا و ادامه دهنده راه آنان است.


انتهای پیام/4076


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته