دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مهاجم سابق پرسپولیس:

پرسپولیس پس‌انداز خوبی دارد

مهاجم سابق پرسپولیس گفت: سرمربی تیم السد برای فرار از شکست برابر پرسپولیس به دنبال بهانه است.
کد خبر : 320075
319d32677b2ab606bd6d457e6178faff_1076_.jpg

ادموند بزیک در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره دیدار حساس پرسپولیس مقابل السد قطر در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس تا این مرحله از رقابت‌ها نشان داده ظرفیت بالایی دارد و با وجود اینکه دست‌وبال این تیم برای جذب بازیکن بسته بود اما اعتماد برانکو به بازیکنان، سرخ‌‌پوشان را در یک‌قدمی حضور در فینال مهم‌ترین رقابت‌های باشگاهی آسیا قرار داده است.


وی افزود: برانکو ایوانکوویچ به بازیکنان تیمش این باور را داد که می‌توانند بدرخشند و خوشبختانه انگیزه بالای شاگردان او نتیجه داد و پرسپولیس حالا شانس این را دارد که السد را هم حذف کند. خوشبختانه پیروزی در دور رفت، پس‌انداز مناسبی به پرسپولیس داده و این تیم شانس زیادی برای دیدار با نماینده شرق آسیا در دیدار نهایی دارد.


مهاجم سابق پرسپولیس در مورد اینکه نماینده سرخ‌پوش ایران چقدر شانس دارد تا برابر السد بار دیگر برنده شود، گفت: خلاف تصور بیشتر علاقه‌مندان به فوتبال که فکر می‌کنند پرسپولیس بازی آسانی پیش‌‌رو دارد، باید بدانیم السد تیم خطرناکی است که از مهاجمان خوبی بهره می‌برد. نقطه ضعف این تیم در خط دفاعی و درون دروازه است اما نماینده قطر از هافبک‌ها و مهاجمان آماده‌ای بهره می‌برد که می‌توانند نماینده ایران را به‌ دردسر بیندازند. به‌نظرم کسب نتیجه دلخواه در نیمه اول می‌تواند کلید صعود پرسپولیس به بازی فینال باشد.


وی در مورد اینکه کدام بازیکنان پرسپولیس می‌توانند مقابل السد تأثیرگذارتر باشند، گفت: در موفقیت نماینده سرخ‌پوش ایران، کل اعضای تیم مؤثر هستند. اسم خاصی را نمی‌توان برد چرا که همه بازیکنان شرایط خوبی را دارند. شاید بازی چهره‌هایی چون جلال حسینی و علیرضا بیرانوند بیشتر به چشم آید ولی پرسپولیس با همین نفرات نیز می‌تواند نتیجه خوبی مقابل السد بگیرد.


بزیک در مورد استرس بازیکنان پرسپولیس مقابل السد گفت: تیمی که تا این مرحله از رقابت‌ها بالا آمده است، دیگر استرس زیادی ندارد. اتفاقاً اگر قرار باشد در بازی امروز تیمی دارای استرس باشد، السد است چون اگر یک گل بخورد، تقریباً کارش تمام می‌شود.


وی در خصوص اینکه سرمربی السد اعلام کرده امیدوار است داور بازی پرسپولیس با تیمش عادلانه قضاوت کند، گفت: تیمی که بازنده است دنبال بهانه برای فرار از شکست است. به‌ نظرم سرمربی السد به گل بازیکن تیمش که در بازی رفت از سوی داور خطا اعلام شد اشاره کرده ولی در بازی رفت داور هیچ کمکی به پرسپولیس نکرده است، اگر به تیمی کمک کرد، آن تیم السد بود چرا که دروازه‌بان نماینده قطر روی خطای پنالتی روی علیپور اخراج نشد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته