دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون هماهنگ کننده ارتش:

شهادت‌طلبی رمز پیروزی ارتش جمهوری اسلامی ایران است

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شهادت‌طلبی رمز پیروزی ارتش است، گفت: ارتش با معنویت‌محوری، ولایت‌مداری و بصیرت، فرمول‌های دشمنان را ناکارآمد کرد.
کد خبر : 318416
8425095_248.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امیردریادار حبیب‌الله سیاری صبح امروز در مراسم تجدید میثاق کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های امام راحل گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، ۲۴ مهر 1358 به فرمان امام راحل تأسیس شد که یکی از مأموریت‌های این سازمان نزدیک کردن دل‌ها به یکدیگر است.


وی با بیان اینکه اثرات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: این اثرات در هشت سال دفاع مقدس دیده شد و امروز مفتخریم که بگوییم کارکنان مکتبی در ارتش خدمت می‌کنند.


سیاری چهار شاخصه ارتش را اینگونه عنوان کرد و گفت: معنویت‌محور بودن، نظم و انضباط، رعایت سلسله‌مراتب و سلامت کارکنان از مشخصه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است که توانمندی اجرای هر مأموریت را به آنان می‌دهد.


معاون هماهنگ‌کننده ارتش تصریح کرد: وجود با برکت سازمان عقیدتی سیاسی در معنویت‌محور بودن ارتش نقش مهمی دارد و نظم، سلسله مراتب و توان رزمایشی همگی در سایه این معنویت نقش مهمتری پیدا می‌کند.


سیاری افزود: بر اساس فرمول‌های دشمن باید در دفاع مقدس شکست می‌خوردیم، اما مؤلفه‌های برترساز ارتش، یعنی معنویت‌محوری و ولایت‌مداری و بصیرت فرمول‌های دشمن را ناکارآمد کرد و دشمن را در جنگ شکست داد.


معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه شهادت‌طلبی رمز پیروزی ارتش است، گفت: به لطف خدا از پیروزی انقلاب تا امروز بر اساس این مؤلفه‌ها توطئه‌های دشمن را خنثی کرده‌ایم و امروز جمهوری اسلامی ایران از لحاظ مؤلفه‌های قدرت از دشمن برتر است.


وی ادامه داد: برای اینکه به دشمن بفهمانیم زیر سلطه و هژمونی دشمن نمی‌رویم، اتحاد و بصیرت را تا آخر حفظ خواهیم کرد.


انتهای پیام/ ۴۰۷۹


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته