دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قرارگاه فرهنگی تشکل‌های شاهد و ایثارگر در شلمچه مستقر می‌شود

تشکل‌های شاهد و ایثارگر از 29 مهر در مرز شلمچه موکب‌های فرهنگی برپا می‌کنند.
کد خبر : 317679
1200px-Haramein(92)-Karbobala111.jpg

محمدرضا امیرحسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، گفت: با فرا رسیدن ایام راهپیمایی اربعین حسینی تشکل‌های شاهد و ایثارگر، موکب فرهنگی در مرز شلمچه برپا می‌کنند؛ تشکل‌ها شامل: انجمن خادمان مدافع حرم،کانون نخبگان شاهد و ایثارگر، مؤسسه پیام‌‌آوران ایثار، جمعیت حمایت از مصدومین شیمیایی، انجمن کارآفرینان برتر شاهد،کانون نخبگان هنری شاهد،کانون فرهنگی هنری شاهد هستند.


رئیس کمیسیون فرهنگی تشکل‌های شاهد و ایثارگر اظهار کرد: از 29 مهر نمایشگاه‌های فرهنگی در مرز شلمچه بر پا می‌شوند که در این حرکت فرهنگی محصولات فرهنگی و هنری خانواده‌های شاهد و ایثارگر به نمایش گذاشته شده و عرضه می‌شود، همچنین مسابقه عکاسی، تفأل به وصایای شهدا، اجرای کلیپ زنده، چاووشی‌خوانی و کارگاه‌های نقاشی از دیگر برنامه‌های این موکب‌ها است.


وی ادامه داد: در این موکب‌ها با زائرین خارجی نیز ارتباط برقرار می‌کنیم و به سه زبان عربی، انگلیسی و اردو، نیز پیام ایثار و شهادت را انتقال می‌دهیم که برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و زنده نگداشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر است.


امیرحسینی در پایان از تمام زائران اربعین حسینی که از مرز شلمچه راهی کربلا هستند برای بازدید از این موکب‌ها دعوت به عمل آورد.


انتهای پیام/4072/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته