دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مهر 1397 - 00:45
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه الزهرا(س) مطرح کرد:

آغاز مطالبه‌ از شورای نگهبان برای رأی منفی به CFT

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه الزهرا(س) گفت: مصوبه CFT در اختیار شورای نگهبان قرار بژیرد و باید مطالبه‌گری از این شورا آغاز شود.
کد خبر : 316317
۲۰۱۸۰۹۳۰_۰۹۱۱۰۷.jpg

فاطمه دهقان در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: وقتی وزیر اسبق اقتصاد وعده‌هایی به غرب داده بود، با اصل FATF موافقت و مخفیانه معاهداتی نیز امضا کرده بود، مشخص شد که عزمی برای تصویب این طرح استعماری در کشور وجود دارد.

وی افزود: وقتی قشر نخبگان دانشگاهی‌ هنگام انتخابات مجلس نمی‌توانند درباره کاندیدهای انتخابات به‌خوبی روشن‌گری کنند، مجلس در اختیار عده‌ای قرار می‌گیرد که تصمیماتی برعلیه منافع ملی اتخاذ می‌کنند و اکنون باید تاوان این انتخاب را بدهیم.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه الزهرا(س) عنوان کرد: با این ترکیب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تصمیمات اتخاذ شده و طرح‌هایی که رأی می‌آورد کاملاً طبیعی است.

دهقان تصریح کرد: خوشبختانه هنوز فرآیند تصویب CFT به‌صورت کامل انجام نشده و مصوبه در اختیار شورای نگهبان قرار می‌گیرد و در حال حاضر جنبش دانشجویی، مردم و تمام دغدغه‌مندان انقلاب باید مطالبه‌گری از شورای نگهبان را آغاز کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه جنبش دانشجویی در تبیین اینگونه لوایح ضعیف عمل می‌کند. تجمع و بیانیه لازم است اما کافی نیست و باعث روشنگری جامعه نخواهد شد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) تصریح کرد: با برجام و FATF دست دشمن برای محدودکردن و تحت فشار قرار دادن ایران باز خواهد بود.

دهقان در پایان گفت: این طرح در مجلس تصویب شد؛ اما برای جنبش دانشجویی تجربه‌ای شد که به گفتمان‌سازی و تبیین مسائل روز بپردازد تا اتفاقاتی از این دست رخ ندهد.

انتهای پیام/4007/

انتهای پیام/

برچسب ها: CFT
ارسال نظر
هلدینگ شایسته