دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش:

اجتماع بسیجیان نمایش قدرت‌ ملی به براندازان بود

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اجتماع پرشور بسیجیان در ورزشگاه آزادی قدرت‌نمایی ملی ایران در برابر براندازان بود.
کد خبر : 315919
700.jpg

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد قاضی پیش از ظهر امروز در مراسم گردهمایی مسئولان بسیج کوی‌های سازمانی نهاجا که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد سیدیان معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش برگزار شد، گفت: یکی از محورهای دوازده‌گانه طرح‌های مصباح، اعتلای پایگاه‌های بسیج مستقر در کوی‌های سازمانی است که این نشان‌دهنده مهم بودن این موضوع است.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) که «بسیج لشکر مخلص خداست»، بیان کرد: خلاصه و چکیده همه خوبی‌ها در فرهنگ بسیج است و امروز بسیج یک حقیقت ماندنی و تأثیرگذار است و کسی نمی‌تواند آن‌را انکار کند.

قاضی با اشاره به اجتماع پرشور بسیجیان در ورزشگاه آزادی، این حضور را قدرت‌نمایی ملی ایران در برابر براندازان دانست و عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع باشکوه بسیجیان اشاره به شکست تحریم‌ها و سیلی ملت ایران به غرب بود و این نشان‌دهنده این است که اگر اقتصاد داخل درست شود حتی اگر تحریم‌ها هزار برابر شود، ضرر نخواهید کرد بلکه قوی‌تر خواهید شد.

وی تصریح کرد: دشمن به توانمندی‌های بسیج در عرصه‌های گوناگون اعتراف دارد و بسیج را یک نیروی کارآمد، توانمند و قدرتمند در همه میدان‌ها می‌داند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش افزود: مساجد بهترین مکان تربیت معنوی جوانان است و به‌عنوان محل عبادت می‌توانند نقش مهمی در تربیت این عزیزان داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید قدر نعمت بسیج را بدانیم، اظهار کرد: امروز شما عزیزان مسئولیت سنگینی بر دوش دارید و در انجام برنامه‌های بسیج نباید از جایگاه مسجد غافل شویم و باید مسجد را در حول محور فعالیت‌های بسیج قرار دهیم.

قاضی با تأکید بر سخن بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: بسیج برای جامعه ما یک برکت است و امروز علی‌رغم تمام هجمه‌های دشمن در عرصه‌های فرهنگی، جوان‌های ما آماده حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل هستند.

انتهای پیام/4079


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته