دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مسئول کانون بسیج هنرمندان کرمانشاه عنوان کرد:

اربعین فرصت معرفی کرمانشاه به‌عنوان طلایه‌دار پذیرایی از زائران حسینی

مسئول کانون بسیج هنرمندان کرمانشاه گفت: وقت آن رسیده که مسئولین ما پای کار آمده و از فرصت اربعین برای معرفی کرمانشاه به‌عنوان طلایه‌دار پذیرایی از زوّار اربعین حسینی استفاده کنند.
کد خبر : 315748
3824919_797.jpg

محمد مسلم مقدسی در گفتگو با خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، فعالیت نهادهای فرهنگی در استان کرمانشاه را ضعیف ارزیابی کرد.

وی با بیان این که مردم عراق در آن‌ سوی مرز و مردم ما در این سو برای زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با وجود مشکلات اقتصادی سنگ تمام گذاشته‌اند، افزود: بهتر است مسئولین ما پای کار آماده و این فرصت را قدر بدانند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: وقت آن گذشته که با تهیه گزارش و عکسی از فرصت اربعین چشم بپوشیم و بهتر است اکنون که تمام ادارات ما بودجه فرهنگی دارند، آن را در خدمت اربعین قرار داده و کرمانشاه را به ‌عنوان طلایه‌دار پذیرایی از زوّار اربعین امام حسین‌(ع) معرفی کنند.

دبیر انجمن شعر رضوی استان کرمانشاه که تحت نظارت آستان قدس رضوی مشغول به فعالیت است و همچنین در حوزه فعالیت‌های فرهنگی استان  کرمانشاه کار می‌کند، از برگزاری «کنگره ملی شعر اربعین حسینی» با موضوع اربعین، پیاده‌روی و بحث پذیرایی از زوّار خبر داد و گفت: در این گردهمایی از افرادی که در ایام اربعین حسینی به ارائه خدمات به عاشقان حسینی می‌پردازند، تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/۴۰۷۲/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته