دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1397 - 16:48
در تماس تلفنی صورت گرفت؛

تبریک سردار سلیمانی به «زیاد النخاله» به‌عنوان دبیرکل جدید جنبش جهاد اسلامی فلسطین

سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس انتخاب «زیاد النخاله» به‌عنوان دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین را یک دستاورد برای مقاومت و جهاد در عرصه فلسطین دانست.
کد خبر : 315118
434483_4185074064_700_422.jpg

به گزارش گروه رسانه‌‌های دیگر خبرگزاری آنا، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس انتخاب «زیاد النخاله» به‌عنوان دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین را یک دستاورد برای مقاومت و جهاد  در عرصه فلسطین دانست.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، سردار سلیمانی در تماس تلفنی با زیاد النخاله انتخاب وی به‌عنوان دبیرکل جهاد اسلامی را به وی،  اعضای جنبش جهاد اسلامی و نیروهای مقاومتی آن تبریک گفته است.

سردار سلیمانی در این گفتگوی تلفنی خطاب به النخاله ضمن تأکید بر اهمیت تجربه انتخابات جنبش جهاد اسلامی، گفته است: « شما افتخار بزرگی برای مقاومت فلسطین هستید».

در مقابل زیاد النخاله از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت و جهاد ملت فلسطین قدردانی کرده و بر وحدت نبرد و سرنوشت در مواجهه با پروژه صهیونیستی_آمریکایی علیه فلسطین و منطقه تأکید کرده است.

گفتنی است، زیاد النخاله اخیراً در جریان نخستین انتخابات برگزار  شده در تاریخ جنبش جهاد اسلامی فلسطین، به‌عنوان دبیرکل جدید و رئیس دفتر سیاسی این جنبش انتخاب شد. وی دارای سوابق مقاومتی مهم و طولانی در دهه‌های اخیر بوده و از شخصیت های محبوب فلسطینی در عرصه داخلی و منطقه‌ای است.

منبع: خبرگزاری بین‌المللی قدس

انتهای پیام/4028

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته