دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1397 - 16:41
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

مشکلاتی ناشی از تحریم‌ها را پشت سر خواهیم گذاشت

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: امروز باوجود تمام کارشکنی‌ها، تلاش‌های مردم و مسئولان، باعث رشد کشور شده است و یقیناً مشکلاتی که امروز با اعمال تحریم‌ها بر کشورمان تحمیل‌شده، نیز پشت سر گذاشته خواهند شد.
کد خبر : 307102

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی که به نمایندگی از دولت به استان قم سفرکرده است، در مراسم افتتاح دو پروژه تولیدی، ضمن تشکر از زحمات دست‌اندرکاران این واحدهای تولیدی و ابلاغ سلام رئیس‌جمهوری، گفت: استان قم پایگاه انقلاب اسلامی و افتخار کشور محسوب می‌شود. خوشبختانه در چند سال اخیر قدم‌های خوب و مثبتی در این استان برداشته‌شده است و امروز نیز شاهد افتتاح یکی از این اقدامات خوب هستیم.


وی افزود: دشمنان ما همواره در حال توطئه علیه انقلاب اسلامی هستند. در سال‌های گذشته یکی از مهم‌ترین تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به ما، تحمیل جنگی 8 ساله بود که با فداکاری شهدا و ایثارگران با شکست آنان همراه شد.


معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: امروز نیز باوجود تمام کارشکنی‌ها، تلاش‌های مردم و مسئولان باعث رشد کشور شده است و با رهبری مقام معظم رهبری و همت دولتمردان مشکلات را پشت سر گذاشته‌ایم. یقیناً مشکلاتی که امروز با اعمال تحریم‌ها بر کشورمان تحمیل‌شده نیز به همین ترتیب پشت سر گذاشته خواهند شد و این انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی‌عصر (عج) سپرده می‌شود.


وی در حاشیه این مراسم نیز با اشاره به افزایش میانگین سنی والدین شهدا، گفت: این موضوع ضرورت افزایش و بهبود خدمات پزشکی و بهداشتی و درمانی را برای این عزیزان بیشتر از قبل کرده است و بخشی از سیاست‌های درمانی و پزشکی بنیاد در این جهت است.


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد حوزه اشتغال نیز، یادآور شد: طی 5 سال گذشته با استفاده از ظرفیت‌های گوناگون، حدود 95 هزار شغل برای ایثارگران ایجادشده است و ان‌شاءالله برای سال جاری نیز گام‌های بهتری در این زمینه برداشته می‌شود.


انتهای پیام/4038/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته