دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1397 - 05:30
هفته چهارم لیگ برتر؛

انتقام از تارتار به سبک شفر/ تلاش جلالی و گل‌محمدی برای رسیدن به صدر

استقلال فصل قبل در ورزشگاه شهر جم مغلوب پارس جنوبی شد و به دنبال گرفتن انتقام این شکست است.
کد خبر : 304261

گروه ورزشی خبرگزاری آنا - حمیدرضا نقیبی؛ سوت آغاز هفته چهارم هجدهمین دوره لیگ برتر امشب با برگزاری چهار دیدار زده می‌شود و هشت تیم حاضر در این رقابت‌ها در شهرهای مختلف کشور به مصاف هم می‌روند. تمامی دیدارها رأس ساعت 20:30 آغاز می‌شوند.


پیکانماشین‌سازی تبریز


این دیدار جدال خودروسازان تهران و تبریز است. مجید جلالی که سومین فصل حضورش را در پیکان تجربه می‌کند تا اینجا فصل موفقی را پشت‌سر گذاشته است. تیم او در کنار پرسپولیس تنها تیم‌هایی هستند که دروازه‌شان باز نشده است. پیکان هفته گذشته موفق شد تیم پرمهره سپاهان را در خانه متوقف کند تا پنج امتیازی شود و در رده پنجم جدول قرار گیرد. در سمت مقابل ماشین‌سازی که البته هنوز به نام گسترش فولاد نیز شناخته می‌شود در سه بازی گذشته سه تساوی به دست آورده تا تنها تیم بدون برد و باخت لیگ هجدهم باشد و در رده دهم قرار گیرد. شاگردان فیروز کریمی هفته قبل مقابل تیم سپیدرود که وضعیت نامشخصی دارد هم برنده نشدند. به نظر می‌رسد شانس برتری پیکان برابر ماشین‌سازی در بازی امروز بیشتر باشد. پیروزی‌ای که می‌تواند تیم جلالی را موقتاً صدرنشین جدول کند.


فولاد خوزستاننساجی قائم‌شهر


سرخ‌پوشان خوزستان پس از آنکه در هفته اول از سد پارس جنوبی جم گذشتند، مقابل پرسپولیس در دومین بازی مغلوب شدند و در دربی خوزستان برابر نفت مسجدسلیمان تنها یک امتیاز گرفتند تا با چهار امتیاز وارد دیدار هفته چهارم خود شوند. سیروس پورموسوی هنوز نتوانسته فولاد را در حد و اندازه‌های یک مدعی نشان دهد و تیمش در رده نهم جدول قرار دارد. البته فصل قبل هم فولاد شروع جالبی نداشت اما در میانه راه خود را به جمع 6 تیم بالای جدول رساند. حریف امشب فولاد، تیم نساجی قائم‌شهر است. نساجی برای اولین بار به لیگ برتر آمده و در سه هفته اخیر هم بازی‌های قابل قبولی را ارائه کرده است؛ اما در کسب پیروزی ناکام بوده و تنها دو امتیاز به دست آورده است. شاگردان جواد نکونام در اندیشه آن هستند تا شگفتی‌آفرینی کنند و فولاد را در خانه شکست دهند. هرچند شانس زیادی ندارند.


سپیدرود رشت پدیده مشهد


سرخ‌پوشان گیلان شرایط نامناسبی دارند و با جدایی خداداد عزیزی، سهیل حق‌شناس به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت این تیم می‌نشیند. سپیدرود با یک امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد و با توجه به وضعیت مالی بدی که دارد یکی از جدی‌ترین گزینه‌های سقوط به لیگ آزادگان است. سرخ‌های گیلان اگر امروز هم موفق به کسب پیروزی نشوند شرایط بدتری را در لیگ هجدهم تجربه می‌کنند. در سمت مقابل پدیده با یحیی گل‌محمدی وضعیت خوبی در جدول دارد. این تیم 6 امتیازی است و این قابلیت را دارد تا سومین شکست سپیدرود را رقم بزند و به صدر جدول برود.


پارس جنوبی جم استقلال


نماینده شهر جم فصل گذشته شگفتی‌ساز لیگ برتر شد و در رده پنجم قرار گرفت. این تیم در لیگ هجدهم نیز عملکرد ضعیفی نداشته و تا اینجا چهار امتیاز اندوخته است. شاگردان مهدی تارتار فصل قبل موفق شدند در خانه استقلال را با دو گل شکست دهند. این بار هم پارس جنوبی با اتکا به هواداران خود به دنبال برتری مقابل استقلال است تا از جایگاه هفتم جدول بالاتر بیاید. در مقابل آبی‌پوشان پایتخت که برخلاف انتظار موفق شدند در سه بازی اول نمایش برتری را ارائه دهند. آنها با وجود آنکه پنج امتیاز گرفتند اما تیم برتر بازی‌های خود بودند. اگر چه استقلال با مصدومیت چند بازیکن با ارزش خود مواجه است اما برابر پارس جنوبی شانس زیادی برای کسب حداکثر امتیازهای بازی دارد تا حتی حضور موقت در صدر جدول را هم حس کند.


انتهای پیام/4048/پ



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته