شنبه  29  تیر  1398
سه شنبه , 28 خرداد 1398 ساعت 10:02

فردا به پایان می‌رسد؛

آخرین مهلت ثبت‌نام در مصاحبه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد

مهلت ثبت‌نام در مصاحبه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی فردا چهارشنبه 29 خرداد پایان می‌یابد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت‌نام در مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال 98 دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت 24 فردا چهارشنبه 29 خرداد ادامه دارد.

داوطلبان به‌منظور ثبت‌نام برای شرکت در مصاحبه موظف‌اند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به ازای هر رشته/گرایش مجاز به‌منظور حضور در جلسه مصاحبه مبلغ 920 هزار ریال پرداخت و ثبت‌نام کنند.

به اطلاع تمام داوطلبانی که موفق به رسیدن به مرحله مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال 98 دانشگاه آزاد اسلامی شده‌اند، می‌رساند که در سال جاری تمام مصاحبه‌های دوره دکتری تخصصی به‌صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود.

آن دسته از داوطلبانی که در یک یا چند رشته گرایش در واحدهای دانشگاهی در سطح کشور حدنصاب نمره شرکت در مصاحبه این دوره را کسب کرده‌اند، لازم است برای هر رشته گرایش تنها در یک مرحله مصاحبه که در تهران برگزار می‌شود، شرکت کنند.

داوطلبان باید پس از ثبت‌نام از بخش گزارش وضعیت، رسید ثبت‌نام و پرداخت وجه مصاحبه را دریافت و آن را تا زمان شرکت در جلسه مصاحبه نگهداری کنند.

گفتنی است عدم ثبت‌نام در سامانه به‌منزله انصراف خواهد بود. همچنین زمان و نحوه شرکت داوطلبان در مصاحبه متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/4107/4040/ن

http://ana.ir/i/398964
داوطلبان دوره دکتری سوابق علمی پژوهشی خود را به همراه داشته باشند

داوطلبان دوره دکتری سوابق علمی پژوهشی خود را به همراه داشته باشند

ثبت‌نام اینترنتی داوطلبان دوره دکتری دانشگاه آزاد به پایان می‌رسد

ثبت‌نام اینترنتی داوطلبان دوره دکتری دانشگاه آزاد به پایان می‌رسد

آخرین جزئیات و نحوه ثبت‌نام برای دعوت به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی

آخرین جزئیات و نحوه ثبت‌نام برای دعوت به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی

نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد امروز اعلام می‌شود

نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد امروز اعلام می‌شود

دانشگاه پیام‌نور در 65 رشته دوره دکتری دانشجو می‌پذیرد

دانشگاه پیام‌نور در 65 رشته دوره دکتری دانشجو می‌پذیرد

ثبت‌نام اینترنتی برای مصاحبه دوره دکتری در دانشگاه خوارزمی

ثبت‌نام اینترنتی برای مصاحبه دوره دکتری در دانشگاه خوارزمی

جزئیات مصاحبه از پذیرفته‌شدگان اولیه دکتری 99-98  منتشر شد

جزئیات مصاحبه از پذیرفته‌شدگان اولیه دکتری 99-98 منتشر شد

استادان در مصاحبه دوره دکتری به‌دنبال جزئیات علمی نیستند

استادان در مصاحبه دوره دکتری به‌دنبال جزئیات علمی نیستند

25/04/1398 01:09:27 ب.ظ
یعنی چی؟ امروز اومدم برای مصاحبه ثبت نام کنم، میگن 29 خرداد مهلتش تموم شده! نه پیامکی نه تماسی نه ایمیلی ... پس برای چی این آدرس ها رو از ما گرفتین!؟ تمام انتخاب هام، دعوت به مصاحبه شده بودم... آیا راهی هم هست؟
24/04/1398 07:58:22 ق.ظ
هیچ اطلاعی به ما داده نشده پول پیامک هم که گرفتید اما هیچی دریافت نشده چرا اینجا کسی جواب نمیده!؟ اصلا رفتار واحد آزمون منصفانه نیست.
23/04/1398 10:19:07 ب.ظ
خواهس میکنم تمدید کنید
11/04/1398 03:25:05 ب.ظ
تورو خدا تمدید کنید زمان ثبت نام مصاحبه رو
11/04/1398 03:23:34 ب.ظ
یعنی چه یه اسمس نیومده شما قبولی من امروز۱۱تیر متوجه شدم از مصاحبه قبولم،رشیدم گرفتم یه پیغامم نیومده رسید نگیرید مهلت تمومه،چرا انقدر بی نظم حالا چی میشه تمدید نمیکنید😞😞😞😞😞
11/04/1398 10:05:48 ق.ظ
با سلام . دوستان آیا با واریز وجه 92 هزار تومان ثبت نام مصاحبه بدون آزمون دکتری انجام شده است . یا پس از وایز وجه مرحله دیگیری هم دارد ؟
06/04/1398 01:13:16 ب.ظ
براي من پيام جهت ثبت نام در مصاخبه نيومد ولي امروز متوجه شدم و از چند نفر پرسيدم ديدم واسه اونا پيام ارسال شده. من در ١٠ شهر دعوت به مصاحبه شدم. بلافاصله جهت ثبت نام اقدام كردم و رسيد هم دريافت كردم. رسيد من عين رسيد بقيه اي است كه در مهلت مقرر ثبت نام كردند. بعد متوجه شدم زمان ثبت نام تا ٢٩ خرداد بوده. اگه ممكنه راهنمايي كتيد بايد چيكار منم خيلي نگرانم.
05/04/1398 09:01:23 ب.ظ
با سلام، امشب مورخ 5 تیر متوجه شدم برای مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد دعوت به مصاحبه شدم چون دایی ام 20 خردادماه ناگهانی بر اثر حادثه ایی فوت نمود و درگیر تدارکات مراسمش بودم خواهش می کنم مهلت ثبت نام برای شرکت در مصاحبه را تمدید نمایید. با سپاس فراوان
05/04/1398 04:54:43 ق.ظ
لطفا تمدید کنید مهلت ثبت نامو.
03/04/1398 05:46:27 ب.ظ
مهلت ثبت نام تمدید نمیشه ؟ ؟؟؟؟؟ من درگیر بودم دیر متوجه شدم