189860
دوشنبه  23  مهر  1397

خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی - آنا

چهارشنبه , 18 مهر 1397 ساعت 15:45

با حکم دکتر طهرانچی؛

مأمور رسیدگی به حل مشکلات داوطلبان آزمون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

مأمور رسیدگی به حل مشکلات داوطلبان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با حکمی از سوی سرپرست دانشگاه منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی عنایت‌اله ملکی‌تبار رئیس مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه را به عنوان مأمور حل مشکلات داوطلبان آزمون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است: نظر به اشکالات و ابهامات پیش آمده در فرآیند اعلام نتایج آزمون پزشکی 97 دانشگاه، بدی‌نوسیله به شما مأموریت داده می‌شود تا با تمام ظرفیت‌ها و امکانات آن حوزه و دانشگاه ضمن هماهنگی با همه واحدها تمامی شکایات و اعتراضات و خواسته‌های داوطلبان را بررسی کرده و به صورت موردی به تمامی آنها پاسخ مناسب براساس حق و عدل ارائه کنید.

در ادامه این حکم عنوان شده است: بدیهی است رفع ابهام و کاهش نگرانی‌های داوطلبان و خانواده‌های آنها باید محور همه فعالیت­‌های صورت گرفته باشد. تمامی واحدها و سازمان‌های دانشگاهی باید در انجام این مأموریت با جنابعالی هماهنگ بوده و امکانات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

انتهای پیام/4040

برچسب‌ها

بیشتر بخوانید

پاسخ حجت‌الاسلام والمسلمين رستمی به پيام تبريك سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی

پاسخ حجت‌الاسلام والمسلمين رستمی به پيام تبريك سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی

سفر دکتر طهرانچی به استان مازندران

سفر دکتر طهرانچی به استان مازندران

دکتر طهرانچی درباره تأخیر در اعلام نتایج کنکور ارشد دانشگاه آزاد توضیح می‌دهد

دکتر طهرانچی درباره تأخیر در اعلام نتایج کنکور ارشد دانشگاه آزاد توضیح می‌دهد

حضور دکتر طهرانچی در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فن‌آوری مجلس شورای اسلامی

حضور دکتر طهرانچی در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فن‌آوری مجلس شورای اسلامی

حمایت دکتر طهرانچی از دانشگاه استاد فرشچیان جای تقدیر دارد/ 3 دغدغه مهم برای تأسیس دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی

حمایت دکتر طهرانچی از دانشگاه استاد فرشچیان جای تقدیر دارد/ 3 دغدغه مهم برای تأسیس دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی

نظرات

23/07/1397 04:35:32 ب.ظ
منم دقیقا همین مشکلو را دارم ترازم شده ۷۹۰۰ پرستاری خوراسگان قبول نشدم اونوقت تو سایت نجف آباد زده تراز آخرین نفر ۷۷۵۹ یعنی اگه برا من پرستاری نجف آباد که اولویته بعدیم بود ذخیره اعلام می‌شد من الان قبول شده بودم این چه وضعشه آخه
23/07/1397 04:26:28 ب.ظ
درسته متاسفانه اصلا عدالت نبوده چون یه دانشگاه تعداد بیشتری پذیرفته و حتی برای بهمن ماه تعدادی رو پذیرفته ولی یه دانشگاه کمتر و فقط برای مهر، انتخاب هم که دست ما نبوده مرکز سنجش خودش انتخاب داشته در واقع نه تراز مهم بوده و نه انتخاب ما. معلوم نیست منظور از عدالت چیه؟
23/07/1397 03:33:03 ب.ظ
منم دقیقا همین مشکلو دارم ترازم شده ۷۹۰۰ پرستاری خوراسگان قبول نشدم اونوقت تو سایت نجف آباد زده تراز آخرین نفر ۷۷۵۹ یعنی اگه برا من پرستاری نجف آباد که اولویته بعدیم بود ذخیره اعلام میشد من الان قبول شده بودم این چه وضعشه آخه
23/07/1397 02:39:48 ب.ظ
این آقای ملکی تبار هم از خودشون بودند ماها رو مسخره گرفتند.
23/07/1397 11:56:57 ق.ظ
شماها كه اين همه ادعا دارين عرضه ندارين يه ذخيره درست حسابي براي دانشگاه ها بدين اخه ماهايي كه ثبت نام كرديم و دانشجو اون دانشگاه شديم و حتي از دانشگاه قبلي هم انصراف داديم چه گناهي كرديم اخه چرا كاري ميكنين كه ادم از درس خوندن پشيمون بشه
23/07/1397 10:51:23 ق.ظ
نمی دونم چرا نظرات قبلی من نیومده؟ ولی بازم می نویسم شما که به درخواست داوطلبان توجه نکردید و همون نتیجه قبل رو زدید این چه عدالتی هست که با تراز کمتر قبول میشن برای پزشکی به صرف اینکه شما یک محل دیگه براشون ذخیره اعلام کردید ولی به تراز بالاتر اون شانس رو ندادید نمی دونم کارشناسی و عدالت رو چطور باید فهمید ما به دوستانمون که با تراز بالاتر قبول شدن تبریک می‌گیم ولی اونایی که با تراز کمتر قبول شدن مقصر رو مرکز سنجش می‌دونیم
23/07/1397 10:05:53 ق.ظ
من رو با تراز ۹۵۰۰ نوشته عدم احراز شرایط قبولی! اونوقت اون هایی که هفته پیش با تراز ۹۳۰۰ قبول شدن شرایطش رو داشتن؟!؟!
23/07/1397 06:44:56 ق.ظ
در واقع فقط اولویت انتخاب براتون مهم بود ته تراز چرا شاهرود با تراز کمتر قبولی داده اینکه مستند هست
23/07/1397 06:37:16 ق.ظ
انتظار داشتیم حالا که تکمیل ظرفیت ندارید لااقل بررسی بهتری کنید و انتخاب‌های بعدی رو هم چک کنید پس واقعا دیگه شعار ندید که در دانشگاه آزاد فقط تراز داوطلب در نظر گرفته میشه...
23/07/1397 06:29:55 ق.ظ
نتایج رو دیدم اصلا نیاز به کارشناسی نداشت نمی‌دونم مهلت رو برای چی می‌خواستید بازم که نه سنجشی در کار بود و نه ترتیب اثری در انتخاب‌های بعدی .....
22/07/1397 09:43:46 ق.ظ
با سلام من به عنوان ذخیره مامایی و اعلام ذخیره شماره 37 در دانشگاه ساری فقط یک شهر اعلام شدم فرم 15 را پر کردیم اما متاسفانه فقط 6 نفر رو پذیرش کردند این درحالیه که اگه 3 شهر رو اعلام می‌کردند شانس قبولی بیشتر بود.
22/07/1397 01:21:25 ق.ظ
واسه من دو تا ذخیره اعلام شده بود ولی وقتی دانشگاه ذخیره اول رفتم گفتند بهم قبولی تو در این دانشگاه قطعی هست. فرم دادند به من و روی اون نوشتند قطعی. شماره دانشجویی و کارت دانشجویی دادند. بعد دو سه روز گفتند کنسل هستی شما. اخه این چه عدالتیه. چرا با ابروی ماها بازی میکنید. خانواده ما واسه ما جشن گرفتند. الان چجوری سرمون رو جلوی فامیل بلند کنیم. اگر ذره‌ای وجدان دارید خواهشا رسیدگی کنید.
21/07/1397 07:13:29 ب.ظ
خبرگزاری انا شما که از همه اخبار دکتر شاهانی خبر می‌گذارید و مصاحبه می‌گیرید تو رو جون ما بچه‌های کارشناسی ارشد استعداد درخشان ۹۶ یک سوال از این اقای دکتر شاهانی بپرسید ما دستمون به هیچ جا بند نیست تلفن‌های مرکز سنجش پذیرش جواب نمی‌ده از دکتر شاهانی بپرس جواب استعداد درخشان کارشناسی ارشد ۹۶ چی شد؟؟
21/07/1397 06:16:08 ب.ظ
سلام اخه کجا باید شکایت خود رو ثبت کنم؟
20/07/1397 02:39:46 ب.ظ
لطفا به نظرات پاسخ بدید ما اگر با دیوار حرف میزدیم بهتر بود تا با شما مسوولینی که گوشتون رو پر از پنبه کردید تا نشنوید وقتی نظرات رو ثبت میکنید باید پاسخگو باشید مطمیین باشید اینجا جواب ندید در جایی دیگه تو همین سرزمین باید پاسخگو باشید شک نکنید با نام عدالت باری نکنید اگر وعده عدالت میدید لطفا عدالت رو اجرا کنید در عمل نه در زبان در زبان همه عادلن
19/07/1397 08:24:50 ب.ظ
سلام دقیقا ما هم همین مشکل را داریم. با تراز 9674 یک رشته محل دندان اصفهان برام اعلام شد چون گفتن تراز بالا است قبول می‌شید. اما جزو 30 تا تبود در حالیکه با 9500 پزشکی نجف اباد قبول شده!!! چرا حق ما ضایع شده؟؟؟
19/07/1397 03:59:44 ق.ظ
سلام تراز من هم 9400 بوده و برای ذخیره پزشکی بودم اما متأسفانه پذیرفته نشدم در حالیکه با تراز‌های کمتر دانشگاه‌های دیگر پزشکی قبول شدن اولا مگر نباید قبولی بر اساس تراز باشه و تا همه انتخاب‌های تراز بالاتر بررسی نشده به سراغ تراز پایین تر نروند ؟ دوم اینکه دانشگاه آزاد شعارش اینه که انتخاب بومی نیست پس چرا اولویت انتخاب رو درنظر گرفته ؟ پس از این به بعد بنویسن فقط دو تا رشته انتخاب کنید که می دونید شانس دارید.
19/07/1397 01:25:44 ق.ظ
با سلام و خسته نباشید نظارت خود را از واحدهای شهرکرد بیشتر نمایید از داوطلبان چک سفید امضا طلب می‌کنند درضمن جناب نجفی مسئول روابط عمومی و دیگر همکارانش چرا اینقدر بی‌حوصله هستند چرا در برخورد با ارباب رجوع عادلانه و منصفانه برخورد نمی‌نمایند چرا همه را به یک نگاه نمی‌نگرند چرا در پاسخگویی دچار خبط و خطا می شود و ارباب رجوع را گمراه می‌نماید
18/07/1397 09:48:22 ب.ظ
سلام متاسفانه متن حکم مشخص است که فقط میخواهند جو روانی موجود را آرام کنند و دل ما را خوش کنند که میخواهند رسیدگی کنند.اگر قصد واقعی بر رفع مشکلات بود که آدرس و تلفنی برای ارسال شکایات می دادند. واحدهای دانشگاهی که اصلا توجه به کسی نمی‌کنند و هیچ چیز را قبول ندارند. حالا آقای ملکی تبار خودش به تنهایی به واحدهای دانشگاهی مراجعه کنند و بعد هم اعلام کنند همه مشکلات مرتفع شد.از طرفی این همه واحد دانشگاهی اگر بخواهند به انها مراجعه کنند دو سال وقت لازم هست.
18/07/1397 09:30:24 ب.ظ
سلام خسته نباشید دخترم با تراز ۹۴۰۱ فقط واحد نجف اباد به عنوان قبولی معرفی شد و شانس اواویتهای دیگر را از او گرفتند و بعد از اعلام نتایج قبول معرفی نشد ولی تراز ۹۳۰۰ به عنوان به اخرین تراز قبولی اعلام شد و او با تراز بیشتر فبول نشد حالا چه کسی پاسخگو یک سال درس خواندن دانش‌اموز و چنین بی عدالتیها است؟
18/07/1397 08:12:35 ب.ظ
دکتر طهرانچی حق ما چه می شود ؟ ما داوطلبان کارشناسی ارشد استعداد درخشان 96 جقی نداریم که بدانیم نتایج چه موقع اعلام می شود ؟
18/07/1397 04:34:29 ب.ظ
سلام. من ترازم 9324 هستش و ذخیره پزشکی دانشگاه آزاد قم قبول شده بودم و فقط یک مورد برای من اعلام شده بود که طبق گفته سایت دانشگاه آزاد واحد قم کسایی که یک مورد براشون ذخیره اعلام شده بود به منظره قبولی قطعی هستش و نیاز به اعلام دو ذخیره دیگر نیست من واسه پیش ثبت‌نام و پر کردن فرم شماره 15 رفتم قم حالا که اسامی اومده اسم من جزو 30 تا نیست در حالی که اگه ذخیره‌های دیگه اعلام می‌شد شاید شانس قبولی داشتم من الان اعتراضم رو کجا بگم چرا دانشگاهی به این عظمت باید انقدر بی‌قانون و بی‌برنامه باشه و زحمت چند ساله یک دانش آموز و تباه کنه چرا امسال تکمیل ظرفیت نداشتیم و هماهنگی بین دانشگاه آزاد و سازمان سنجش نیست دانشگاه‌های دیگه تا تراز 9200 پزشکی گرفتن !!!!!!

نتایج قطعی ذخیره رشته‌های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می‌شود

داستان رشته‌های پرتقاضای پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی/ امکان بازگشت دانشجویان انصرافی

مأمور رسیدگی به حل مشکلات داوطلبان آزمون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

نتایج نهایی ذخیره رشته‌های پزشکی ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

تبدیل واحد نجف‌آباد به دانشگاه بین‌المللی/ راه‌اندازی موزه شهید حججی در دانشگاه آزاد اسلامی

تعیین تکلیف ذخیره‌های زیر‌گروه پزشکی و رشته دامپزشکی

جزئیات ادامه تحصیل دانشجویان بازمانده از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی

امکان پذیرش در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پیام‌نور از هفته آینده

حضور 80 دانشجوی خارجی در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

بازدید دکتر طهرانچی از نمایشگاه توانمندی‌های پژوهشی و تحقیقاتی واحد نجف‌آباد

برگزاری کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در دانشگاه تهران

مأموریت تحقیقاتی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال درباره موضوع پدافند غیرعامل

برگزاری دومین همایش ملی ایده‌پردازی در نیروی زمینی ارتش

حمایت از ۵۰ هزار فعال دانش‌بنیان

همکاری دانشگاه فنی‌‌و‌حرفه‌ای با دانشگاه‌ها برای برگزاری‌ دوره‌های مهارت‌افزایی

نتایج قطعی ذخیره رشته‌های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می‌شود

امکان جذب رانتی استعدادهای درخشان در دانشگاه‌ها وجود ندارد

دانشگاه اصفهان کنفرانس بین‌المللی مهاجرت برگزار می‌کند

استقبال دانشجویان خارجی از رشته ایران‌شناسی دانشگاه تهران

نخستین جشنواره ملی مهدویت برگزار می‌شود

گفتگوی ویـژه

گـزارش

دیدگاه

پیشخوان روزنامه