701659
دوشنبه  26  آذر  1397
دوشنبه , 09 مهر 1397 ساعت 16:12

ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد تمدید شد

ثبت‌نام مجدد همه گروه‌های آزمایشی در دوره‌های کارشناسی و کاردانی، پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبان درباره ثبت‌نام مجدد دوره‌های کارشناسی و کاردانی پیوسته و ناپیوسته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی، ثبت‌نام مجدد از یکشنبه هشتم مهر آغاز شد و تا ساعت 24 پنج‌شنبه 12 مهر ادامه خواهد داشت.

تمام متقاضیان ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ابتدا راهنمای ثبت‌نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی‌های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت‌نام در 20 رشته‌محل اقدام کنند.

معیار پذیرش در این دوره معدل کتبی دیپلم و عنوان مدرک دیپلم است لذا با توجه به عدم امکان ویرایش، داوطلبان در هنگام درج معدل کتبی دقت لازم را داشته باشند.

مهلت ثبت‌نام مجدد به هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد و به درخواست‌هایی که بعد از این تاریخ وصول شود، ترتیب اثر داده نمی‌شود.

انتهای پیام/4040/پ

برچسب‌ها

بیشتر بخوانید

امشب؛ آخرین فرصت ثبت‌نام استعدادهای درخشان پزشکی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

امشب؛ آخرین فرصت ثبت‌نام استعدادهای درخشان پزشکی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

نتایج دوره کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

نتایج دوره کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

فرصت دوباره به کنکوری‌ها در رشته‌های بدون آزمون

فرصت دوباره به کنکوری‌ها در رشته‌های بدون آزمون

ثبت‌نام بیش از 165 هزار نفر در دوره‌های کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی

ثبت‌نام بیش از 165 هزار نفر در دوره‌های کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی

نظرات

13/07/1397 10:15:17 ب.ظ
سلام من از انتخاب واحد جا موندم امکانش هست سایتو دوباره باز کنن?
13/07/1397 02:56:49 ب.ظ
سلام من از انتخاب واحد جا موندم امکانش هست سایتو دوباره باز کنن?
11/07/1397 08:35:00 ب.ظ
سلام کسی میدونه کلاس روانشناسی برای ورودی های جدید کی شروع میشه؟
10/07/1397 01:18:24 ق.ظ
اقا امین سلام دکتر شاهانی گفته تکمیل ظرفیت نداریم به علت عدم موافقت وزارت علوم با این امر نقل از سایت خبر فوری
10/07/1397 12:21:35 ق.ظ
مسولین روابط عمومی گفتند ترازهای اخرین فرد قبولی ازمون سراسری و ارشد را روی سایت قرار می دهند اما متاسفانه باز هم روی سایت قرار داده نشد.
09/07/1397 10:14:39 ب.ظ
با سلام من بعد از خرید کارت اعتباری ثبت نام متاسفانه سامانه رمز عبور بهم نداد و الان نمیتونم ثبت نام کنم از بانک هم پیگیر شدم تراکنش موفق بوده از طرفی یه کارت اعتباری دیگه هم نمیتونم بخرم سامانه پیغام میده که برای این شماره ملی قبلا پرداخت انجام شده لطفا اگه کسی میدونه چیکار باید بکنم راهنمایی کنه ممنون