دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 تير 1397 - 09:36
رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق:

باید به سهمیه‌بندی‌های سیاسی پایان دهیم

رئیس جریان حکمت ملی عراق در نشست سران احزاب سیاسی این کشور که در دفتر ریاست‌جمهوری برگزار شد، با بیان اینکه همگان باید به مسئولیت خود در قبال ملت عراق عمل کنند، گفت سهمیه‌بندی‌های سیاسی در این کشور باید پایان یابد.
کد خبر : 296664

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از پایگاه خبری فرات‌نیوز، عمار حکیم در نشست سران احزاب سیاسی این کشور که در دفتر ریاست‌جمهوری عراق برگزار شد، شرکت کرد. شرکت‌کنندگان در این نشست درباره چالش‌ها و مشکلات پیش‌روی عراق ازجمله مطالبات تظاهرکنندگان، نتیجه بازشماری دستی آرا و روند رایزنی‌های کنونی برای تشکیل دولت به تبادل نظر پرداختند.


حکیم در این نشست، با تاکید بر اهمیت برون‌رفت عراق از بحران‌های کنونی، از همگان خواست تا به مسئولیت خود در قبال ملت عراق و تحقق بخشیدن به آرمان‌ها و خواسته‌های آنان، پایبند باشند.


وی با تاکید بر نیاز مرحله پیش‌رو به دولت اکثریت ملی، تصریح کرد: «باید به سهمیه‌بندی‌های سیاسی پایان دهیم.»


همچنین اعضای حاضر در نشست بر لزوم پایبندی به نتیجه به‌دست‌آمده از شمارش دستی آرا به‌وسیله کمیسیون انتخابات تاکید کردند و با بیان خواسته‌های تظاهرکنندگان، درباره تشکیل ستاد بحران در استان‌ها و وزارتخانه‌ها با هدف بررسی نیازهای مردم و اقدام برای حل و فصل آن، رایزنی کردند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته