دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 تير 1394 - 15:26
رئیس سازمان مدیریت بحران تهران:

بیش از 6 هزار خودرو در راه مانده ساماندهی شدند

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: از آنجایی که سازمان هواشناسی رعد و برق، ورزش باد شدید و گرد و خاک را برای هوای تهران پیش‌بینی کرده بود، به همین منظور احتمال وقوع توفان را به دستگاه‌های مختلف اعلام و اطلاع‌رسانی کردیم.
کد خبر : 28920

به گزارش گروه اجتماعی آنا، احمد صادقی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: از آنجایی که در شهر تهران هنگام وقوع حادثه واحدهای خدمات شهری، آتش‌نشانی، سازمان آب و فاضلاب و پلیس راهور در آماده باش کامل هستند، بر این اساس بعد از وقوع رعد و برق و طوفان، تلاش شد تا سریع خیابان‌ها و محلاتی که قطع درخت در آنها گزارش شده بود، پاکسازی شود.


وی با تاکید بر اینکه تاکنون از سوی سازمان آتش‌نشانی هیچ‌گونه آماری از تلفات جانی اعلام نشده است، درخصوص حادثه یادآور شد: تا بدین لحظه ریزش کوه و طغیان رودخانه کن گزارش شده است. البته متاسفانه طوفان شب گذشته در محدوده خارج از شهر تهران با تلفات جانی همراه بوده است.


وی با بیان اینکه تا صبح امروز معابر مسدود شده شهر تهران پاکسازی شدند، تصریح کرد: مناطق 2، 5، 18 و 22 تهران به عنوان مناطق معین تعیین شده و به کمک فرماندهی تهران آماده‌اند.


صادقی با اشاره به اینکه بیش از 6هزار خودرو در راه مانده ساماندهی شده‌اند، تصریح کرد: امکان امدادرسانی به روستاهایی که حادثه دیده‌اند، فراهم است. به گونه‌ای که امروز جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان تهران با حضور فرهادی فرماندار تهران برگزار شد و ستاد مدیریت بحران شهرداری کن به عنوان محور مراجعه آسیب‌دیدگان معین شد و تا زمانی که نیاز به آسیب‌رسانی دستگاه‌های مذکور باشد، این ستاد فعالیت‌های لازم را انجام خواهد داد.


رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه درخصوص ساماندهی درختان قطع شده و پارگی کابل‌های برق فعالیت مدیریت بحران از معاونت خدمات شهری جدا نیست، افزود: فعالیت‌های نیروهای ما به همراه سازمان آتش‌نشانی عملیاتی خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته