دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1397 - 13:59
کاپیتان سپیدرود در گفت وگو با آنا؛

کریمی برودپول بازیکنان سوخت می‌شود

بازیکن سپیدرود گفت: اگر علی کریمی از سپیدرود برود بازیکنان امیدی برای گرفتن پول‌های خودشان از باشگاه ندارند.
کد خبر : 273457

حسین کعبی کاپیتان تیم سپیدرود در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد شرایط سپیدرود بعد از پیروزی مقابل تراکتورسازی گفت: «خوشبختانه در نیم فصل دوم نتایج تیم خیلی بهتر شد و در خانه هم توانستیم عملکرد درخشانی داشته باشیم به هیچ تیمی در رشت باج نمی‌دهیم. چند هفته قبل همه فکر می‌کردند که بعد از سیاه جامگان ما یکی از تیم‌های سقوط کننده هستیم اما با همت بچه‌ها وضعیت خودمان را در جدول بهتر کردیم و تقریبا خیال ما از ماندن در لیگ قطعی شده‌است.»


وی در مورد دو بازی آینده سپیدرود مقابل فولاد و پرسپولیس افزود: «در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. در حال حاضر اختلاف امتیاز ما با نفت تهران زیاد است ولی باید در دو بازی آینده همه تلاش خودمان را کنیم تا بتوانیم خیال هواداران سپیدرود را از ماندن راحت کنیم. فولاد و پرسپولیس دو تیمی هستند که در دو هفته آینده باید به مصاف آنها برویم و بازی مقابل هر دو تیم به دلیل شرایطی که دارند بسیار سخت است اما ما برای ماندن سپیدرود در لیگ توجه نمی‌کنیم که مقابل کدام تیم قرار می‌گیریم.»


کعبی در خصوص شرایط مالی باشگاه که باعث ناراحتی بازیکنان تیم شد بیان کرد: «مشکلات مالی سپیدرود مربوط به این فصل نمی‌شود و از زمانی که تیم در لیگ دسته دوم بود سپیدرود مشکل مالی داشت. اما مساله‌ای که بازیکنان را اذیت می‌کند این است که نمی‌دانیم باشگاه دست چه کسی است و باید پول خودمان را از کی بگیریم. تاکنون حدود 46 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده‌است و درحالی که دو بازی تا پایان فصل باقی مانده است نصف قرارداد خودمان را نگرفتیم.»


وی افزود: «وقتی لیگ به پایان برسد باید قید طلب خودمان را بزنیم و تنها شانسی که داریم این است که علی کریمی در باشگاه ماندگار شود و ما هم بتوانیم به طلب خودمان برسیم و در صورت رفتن علی کریمی از سپیدرود هیچ امیدی نداریم که باشگاه پول قرارداد بازیکنان را پرداخت کند. این هفته‌ها هم ما به غیر از ماندن سپیدرود در لیگ برتر به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم و امیدوارم مسئولین باشگاه و شهر رشت بتوانند زحمات بازیکنان را جبران کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته