دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 فروردين 1397 - 14:56
رئیس پلیس پایتخت:

باور شهروندان و مسئولان نسبت به نیروی انتظامی مناسب است

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: باید تغییر و استانداردسازی رفتار را از خود شروع کنیم تا در مواجهه با شهروندان اثرگذاری بیشتری  داشته باشیم.
کد خبر : 272436

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار حسین رحیمی در مراسم اختتامیه اولین دوره آموزش استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان پلیس پیشگیری پایتخت، گفت: شهروندان با امیدهای فراوان جهت رسیدگی به امور خود به کلانتری مراجعه می کنند که در همین راستا وظیفه داریم مسئولیت مدارانه با آنان رفتار کنیم.


وی افزود: باید تغییر و استانداردسازی رفتار را از خود شروع کنیم تا در مواجهه با شهروندان اثرگذاری بیشتری داشته باشیم چراکه خدمت کردن و منشاء برکت بودن نیاز به مکان خاصی ندارد و هر کجا که هستیم باید خدمتگزار باشیم.
رئیس پلیس پایتخت با تاکید براینکه باید تلاش کنیم تا رفتارهایمان رشد و تعالی پیدا کند، تصریح کرد: باید یک سری رفتارهای متعالی از خود بروز دهیم و با مراجعه کنندگان کریمانه برخورد کنیم.
وی تصریح کرد: در صورت مراجعه یک مالباخته به کلانتری باید خود را جای او بگذاریم تا بتوانیم مسئولانه و دلسوزانه به امور وی رسیدگی کنیم.
رئیس پلیس پایتخت در ادامه خاطرنشان کرد: ماموران تجسس در کلانتری‌ها باید در مواجهه با بزه دیدگان به نحوی عمل کنند تا حس مخدوش شده امنیت شهروند ترمیم و آموزش‌های لازم جهت پیشگیری از بزه دیدگی مجدد به آنان ارائه شود.


وی با بیان اینکه پلیس باید جلوه‌ای از الطاف الهی باشد، گفت: در میان اقشار مختلف جامعه پلیس بر حسب وظایف ذاتی خویش و حجم بار ماموریت‌هایش از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
سردار رحیمی یادآور شد: باور شهروندان و مسئولان نسبت به نیروی انتظامی خوب است و این امر با همت و تلاش خالصانه کارکنان پلیس روز به روز بیشتر خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته