دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1396 - 15:49

دعوت رئیس دانشگاه پیام‌نور از دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی 22بهمن

رئیس دانشگاه پیام نور طی پیامی ضمن تبریک سالروز سی و نهمین بهار عزت و آزادی، دانشگاهیان را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
کد خبر : 258903

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه پیام‌نور، متن پیام دکتر محمدرضا زمانی به شرح زیر است:


«پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، در یوم‌الله 22 بهمن‌ماه نقطه عطف تاریخ و نمونه وحدت، همدلی، ایثار و فداکاری ملتی است که با ایستادگی بر سر آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام ناب، دست بیگانگان و مستکبران را از تعرض به کشور ولایتمدار خویش کوتاه کردند.


اینک که این ثمره ارزشمند، سی و نهمین سال خود را سپری می‌کند، بر هر ایرانی سرافراز لازم است که برای دفاع از آرمان‌های بنیانگذار انقلاب و شهدای سرافرازش و نیز حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی، تا پای جان ایستادگی کند.


بدون شک در ایام کنونی، همدلی و همراهی همه آحاد جامعه از ضروریات است و در همین راستا اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام‌نور با شرکت در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با حضوری هوشیارانه،‌ ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عزت و عظمت ایران اسلامی را به نمایش در می‌آورند. این حضور پرشور قطعا نمایانگر وحدت و همدلی مردم ایران و گامی سازنده در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.


اینجانب بار دیگر از جامعه دانشگاهی و اساتید و پژوهشگران کشور که نقشی برجسته و تاثیرگذار در حفظ آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی دارند، دعوت می‌نمایم تا همصدا با دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی22 بهمن‌ماه حضور یابند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته