دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1396 - 10:51
متین منتظمی*

مردم گله‌مندند و بی‌تدبیری‌های دولتی باید خاتمه یابد

یک دانشجوی فعال سیاسی تاکید کرد: اکنون زمان آن رسیده آقایانی که تکرار می‌کردند و آن‌چنان رونق اقتصادی ایجاد می‌کردند در برابر ملت پاسخگو باشند.
کد خبر : 246650

اولاً وقتی دولتی که باید پاسخگو باشد خود را به خواب‌ زده است و انتقادات منتقدین و نخبگان جامعه را پشت گوش انداخته، نتیجه آن می‌شود که خوش‌خیال‌های کابینه دوازدهم به جای پاسخ‌گویی تمارض کرده و مخفی می‌شوند.


ثانیاً عمل منفعلانه دولت در برخورد با دست‌های پشت‌پرده برادران و آقازاده‌های دولتی و در کنار آن حاشیه‌سازی اقتصادی برای مردم نشان از این دارد که زوار دولت دوازدهم در رفته و این کابینه است که باید در جایگاه اتهام قرار گیرد.


ثالثاً تکرار این مطالبات مردمی، از جانب خود مردم دلیل مبرهنی بر بی‌عرضگی مجلس است که به نام مردم دنبال حقوق‌های مازاد نجومی برای خود هستند و اعلام می‌کنند "حقوقمان کمتر شود دزد می‌شویم" ، غیر از تعداد اندکی از نمایندگان بقیه بلندگوی جریان سیاسی خود شده‌اند و عدم پاسخگویی و نمایان شدن آنها در میان ملت‌، نا‌امیدی را رقم می‌زند که بازهم جور مجلس بی‌عرضه را خود مردم باید به دوش بکشند.


رابعاً دولت به جای اینکه کسری بودجه خود را با برنامه و متمرکز بر اقتصاد غیر نفتی تکمیل نماید – که این خود عامل چرخش چرخ‌های اقتصادی است- دست در جیب ملت کرده و این کسری را از می‌خواهد از مردم پر کند.


خامساً عده‌ای این وسط به دستور خارجی‌ها آتش‌ بیارمعرکه می‌شوند تا از این مطالبات مردمی که علیه بی‌تدبیری‌ها و سو مدیریت دولت شکل گرفته سو استفاده کرده و ماهی بگیرند که مردم هیچگاه این اجازه را به آن‌ها نخواهند داد.


اکنون زمان آن رسیده آقایانی که "تکرار " می‌کردند و "آن‌چنان رونق اقتصادی" ایجاد می‌کردند در برابر ملت پاسخگو باشند چرا که مردم گله‌مندند و این بی‌تدبیری‌های دولتی باید خاتمه یابد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته