دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1396 - 16:25
همراه با اقشار مردم صورت گرفت/6

فریاد «مرگ بر آمریکا» دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم 13 آبان

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی امروز در سراسر کشور همگام با مردم، مسئولان و دانش‌آموزان با حضور در مراسم 13 آبان این روز را گرامی داشته و فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سردادند و اقدامات استکبار جهانی علیه کشورمان را محکوم کردند.
کد خبر : 228326

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز در یوم‌الله 13 آبان راهپیمایی کردند.



رئیس، هیأت رئیسه، کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز با حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، یک بار دیگر خشم و انزجار خود را از توطئه‌ها و اقدامات خصمانه آمریکا با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل اعلام کردند.


بزرگداشت یوم‌الله سیزده آبان با حضور پرشور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا برگزار شد.



در این مراسم که رئیس، اعضای هیأت رئیسه، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا همراه با مردم ولایت‌مدار این شهرستان حضور داشتند، شرکت‌کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهای «من یک سپاهی‌ام، تا آخر ایستاده‌ام»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «آمریکا ننگ به نیرنگ تو» انزجار خود را نسبت به سیاست‌های خصمانه شیطان بزرگ مقابل ملت صلح‌دوست ایران اعلام کردند.


جعفر احمدی فرماندار شهرستان نکا در این مراسم از حضور پرشور اقشار مختلف مردم، به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان قدردانی کرد و افزود: «مشخص شدن چهره بی‌‌نقاب آمریکای جهانخوار در مقابله با انقلاب اسلامی و مردم ایران برای چندمین بار نشان داد که آمریکا همچنان غیرقابل اعتماد است.»


این مراسم باشکوه با قرائت بیانیه شرکت‌کنندگان به پایان رسید.


دانش‌آموزان مدارس سما مشهد امروز و همزمان با سایر اقشار مردم شهر مقدس مشهد در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت کردند.



دانش‌آموزان با سر دادن شعارهایی از استکبار جهانی اعلام انزجار کردند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در مراسم پرشکوه یوم‌الله 13 آبان در میدان ولیعصر(عج) این شهرستان تجمع کردند.



کانون‌های فرهنگی و تشکل‌های دانشجویی، کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی، همچنان آمریکا را شیطان بزرگ دانسته و آمادگی و عزم خویش را برای پاسداری از انقلاب تحت زعامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اعلام کردند.


راهپیمایان ابراز امیدواری کردند با شرکت در این راهپیمای به وظیفه دینی و انقلابی خود جامه عمل بپوشانند و بار دیگر خشم و نفرت خود را از اعمال و رفتار آمریکا به ویژه سردمداران جنایتکار آن اعلام کنند.


همزمان با روز مبارزه با استکبار جهانی هیأت رئیسه، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر به همراه سایر مسئولان ادارات و ارگان‌های دولتی و غیردولتی دوشادوش مردم ولایتمدار و آگاه این شهر در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان شرکت کردند و با آرمان‌‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.



این مراسم پرشکوه‌تر از سال‌های گذشته و همزمان با سراسر کشور برگزار شد و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر از چهار راه گرگان تا مصلی نماز جمعه این شهر راهپیمایی کرده و با حمل پلاکارد و سردادن شعارهای ضد استکباری، بیانات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا را محکوم کردند.


راهپیمایی روز 13 آبان با سخنرانی و تبیین مناسبت‌‌های این روز از سوی فرمانده سپاه شهرستان برگزار و در خاتمه بیانیه پایانی قرائت شد.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان شرکت کردند.



استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه در این مراسم همزمان با سراسر کشور فریاد «مرگ برآمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را کوبنده‌تر از هر سال سر دادند.


همزمان با 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر به همراه مردم همیشه در صحنه این شهرستان از سیاست‌های استکبار جهانی، به ویژه آمریکا انزجار خود را اعلام کردند.



استادان، دانشجویان، کارکنان، بسیج اساتید و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر با شرکت در این راهپیمایی حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته و بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار کوبیدند.


شرکت‌کنندگان پس از تجمع در میدان اصلی شهر با حمل پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و پلاکاردهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» حمایت خود را از ارزش‌های انقلاب اسلامی نشان دادند.


دانش‌آموزان و دانشجویان سما کرمان یوم‌الله 13 آبان را گرامی داشتند.


در این مراسم نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار، مسئولان دانشگاه، رئیس کمیسون‌های آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی پیشاپیش تظاهرکنندگان حضور داشتند و پس از قرائت قطعنامه، سردار نقوی به سخنرانی پرداخت.


راهپیمایان کرمانی با در دست داشتن پلاکاردهای مختلفی که روی آن شعارهای ضداستکباری نوشته شده بود، مسیر سه راه طالقانی تا حسینه ثارالله را پیمودند.


این مراسم با برگزاری عزاداری و سینه‌زنی به مناسبت اربعین حسینی پایان یافت.


راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» با حضور پرشور دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زواره همراه با سایر اقشار مردم برگزار شد.



در حاشیه این مراسم مجتبی عابدزاده رئیس این واحد دانشگاهی گفت: «مبارزه با هویت فرهنگی و باورهای مردم، گسترش فساد، متلاشی کردن اقتصاد ملی و اسلام‌زدایی از جمله روش‌هایی است که استکبار جهانی برای سلطه‌گری بر ملت‌ها به کارگرفته است و شناخت ویژگی‌های استکبار جهانی و آشنایی با عملکرد استعمار جدید لازمه کامیابی ملت‌‌هاست.»


وی از دانشجویان خواست با شناخت استکبار در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند.


در ادامه مراسم قطعنامه پایانی قرائت شد و شرکت‌‌کنندگان با سردادن شعار الله‌اکبر حمایت خود را از مفاد آن اعلام کردند.


همزمان با گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، رئیس، معاونان، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان، همگام با اقشار مختلف مردم در راهپیمایی این روز شرکت کردند و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را نسبت به خباثت‌‌‌های دولمتردان آمریکایی ابراز کردند.



در این مراسم قطعنامه‌ای در حمایت از ملت‌های مظلوم، ایستادگی در برابر ظلم استکبار جهانی، حمایت از تولید ملی و اعتماد نکردن به سیاست‌های آمریکا با توجه به تأکید رهبری مبنی بر بدعهدی دشمنان به ویژه استکبار جهانی قرائت شد.


سخنران این مراسم محمدقسیم عثمانی، نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی بود.


هم‌زمان با سراسر کشور، راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان درتاکستان با حضور هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان در کنار سایر اقشار مختلف مردم برگزار شد.



راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان امسال نیز مانند سال‌های گذشته برگزار و حضور همگانی اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به‌ویژه دانش آموزان، دانشجویان و دانشگاهیان در این مراسم، پررنگ‌تر از گذشته جلوه‌نمایی کرد.


تقارن این روز مهم تاریخی که نماد عزت، آزادی و حق‌طلبی مردم و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی محسوب می‌شود، با ایام ماه محرم موجب شد تا با توجه به پیام‌های واقعه عاشورا راهپیمایی امسال پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شود.


از جلوه‌های این راهپیمایی پرشور، حضور هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان دوشادوش دانش آموزان و سایر اقشار اجتماعی بود که در روز دانش‌آموز، همچون سال‌های گذشته هم‌زمان با سراسر کشور، فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دادند.


در این راهپیمایی باشکوه که از میدان پانزده خرداد شهر تاکستان آغاز و تا مقابل شهرداری و جایگاه سخنرانی با حمل پلاکارد و سردادن شعارهای ضد استکباری توسط راهپیمایان ادامه یافت، شرکت‌کنندگان انزجار خود را از جنایات و توطئه‌های استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.


این مراسم با سخنرانی آیت الله اسلامی نماینده مجلس خبرگان رهبری استان قزوین و امام جمعه شهرستان تاکستان،قرائت بیانیه روز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل پایان یافت.


فریاد «مرگ بر آمریکا» دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در مراسم 13 آبان سر داده شد.



همزمان با 13 آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی اساتید، کارکنان ودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر همراه وهمگام با مردم وفادار و همیشه در صحنه اهر در راهپیمایی این روز حضور پرشور داشتند.


هیات رئیسه، کارمندان، دانشجویان و دانش آموزان سما اهواز با همراهی جامعه دانشگاه آزاداسلامی خوزستان در راهپیمایی 13 آبان شرکت کردند.



مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در اهواز هم‌زمان با سایر استان‌ها و شهرستان ها ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح امروزشنبه بصورت با شکوه برگزار شد که مجموعه دانشگاه آزاداسلامی و سما استان خوزستان نیز دوش به دوش سایر اقشار در این روز حضور داشتند.


سماییان با گرامیداشت یوم الله 13آبان ،سالروز بازداشت و تبعید حضرت امام خمینی(ره)،روز دانش آموز و روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی، همراه و همگام با تمامی اقشار ملت مسلمان وهمیشه درصحنه استان خوزستان در این مراسم شرکت کردند.


در این راهپیمایی مردم با فریاد مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا و محکوم کردن اظهارات و اقدامات خصمانه مقامات آمریکایی علیه کشورمان حضوری حماسی و پرشور را به نمایش گذاشتند.


اعضای هیأت رئیسه، استادان، کارکنان،دانش آموزان و دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی و سما استان خوزستان با حضور خود در این راهپیمایی، جلوه هایی از وحدت و یکپارچگی امت آزاده و سرافراز را به نمایش گذاشتتند.


طبق اعلام دست اندرکاران این مراسم، راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان در هزار شهر و بخش کشور با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته