دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1394 - 11:19

بازیگر آمریکایی: دوران «اوباما» بدتر از دوران «جرج بوش» بود

بازیگر آمریکایی با انتقاد از سیاست‌های رئیس‌جمهوری آمریکا، دوران ریاست‌جمهوری وی را سیاه‌تر از دوران ریاست‌جمهوری «بوش» پسر توصیف کرد.
کد خبر : 22539

به‌گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از خبرگزاری «روسیاالیوم»، «جان کیوساک» گفت: «باراک اوباما» تلاش کرد سیاست ارعاب و وحشتی که «جرج بوش» آن را از 11 سپتامبر 2001 کلید زده بود، ادامه دهد.


بر اساس این گزارش، «کیوساک» افزود: صحیح است که «اوباما» جنگ جدیدی به راه نینداخت، ولی وی نتوانست جنگ‌هایی را که پیشتر به راه افتاده بود، را به پایان برساند.


این بازیگر آمریکایی با بیان اینکه سیاست‌های داخلی و اجتماعی‌ای که «اوباما» پی گرفت نتیجه موثرتری نسبت به سیاست خارجه‌اش داشت، خاطرنشان کرد: «اوباما» بسیار کوشید تا سلاح آمریکایی را به خارج از آمریکا منتقل و از آن علیه مردم کشورهای دیگر استفاده کند؛ سیاستی که تنها افزایش بحران‌های جهانی را به‌دنبال داشته است.


«کیوساک» در سال ۱۹۹۰ جایزه نقش اول انجمن منتقدان فیلم شیکاگو را به دلیل بازی در فیلم «همه چیز رو بگو» و در سال ۱۹۹۸ جایزه بازیگر مکمل را برای فیلم «هواپیمای محکومان» دریافت کرد. از فیلم‌های مشهور وی می‌توان «هواپیمای محکومان» (۲۰۱۲) و «سرزمین منجمد» را بیان کرد.


وی یکی از منتقدان «جرج بوش» برای حمله به عراق بود و بارها در مصاحبه‌های گوناگون این اقدام دولت «بوش» را قانون‌شکنانه، فاسد و ناراحت‌کننده توصیف کرد. «جان» همچنین از منتقدان دولت «اوباما» و سیاست‌های وی درباره استفاده از پهپاد در منطقه خاورمیانه است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته