دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1396 - 16:38
در بازدید از سما کرج

زرهانی: استان البرز ظرفیت لازم برای توسعه مدارس سما را دارد

معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما در بازدید از سما کرج، اعلام کرد که ظرفیت لازم برای توسعه مدارس سما در استان البرز وجود دارد.
کد خبر : 220711

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید احمد زرهانیبا همراهی دکتر بهروز میرزا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، دکتر صدیق رئیس دبیرخانه هیات امنای استان البرز و دکتر محمودی سرپرست سما کرج از وضعیت فعلی، فضاها، امکانات و تجهیزات مدارس و آموزشکده سما واحد کرج بازدید کرد.


زرهانی در این بازدید با تاکید بر ارتقای سطح کیفی مدارس تصریح کرد: «در استان البرز با توجه به امکانات و ویژگی‌هایی که دارد و با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی که شهرستان کرج از آن برخودار است، زمینه لازم برای توسعه مدارس سما مهیاست.»


معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما با بیان سیاست های کلان دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توسعه مدارس سما در سراسر کشور، توسعه مدارس موجود و نیز تاسیس مدارس جدید در آینده را به عنوان پیشنهادی برای اجرای این سیاست‌ها مطرح کرد.



میرزا هم با ابراز خرسندی از حضور رئیس سازمان سما در کرج، آمادگی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز را برای کمک به سما برای توسعه مدارس در سطح استان اعلام کرده و تاکید کرد: «توسعه مدارس سما در استان البرز یکی از مهمترین اهداف و برنامه­ های پیش­روی دانشگاه آزاد اسلامی در این استان است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته