دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کروز:

بازی با روسیه یک فرصت استثنایی است/ عملکرد بازیکنان مقابل توگو خوب بود

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازی با روسیه کمک می کند تا بهتر خود را برای جام جهانی 2018 خود را آماده کنیم.
کد خبر : 219679

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، لوسیانو کروز دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا گفت:«بعد از صعود به جام جهانی مرحله دوم کاری ما برای حضور در روسیه آغاز شد و در این راستا بازی با توگو و روسیه در دستور کار ما قرار گرفت تا عملا استارت آمادهسازی تیم ملی برای حضور در این رقابت‌ها زده شود.»


وی ادامه داد: «در گام اول به مصاف توگو رفتیم که یک رقیب آفریقایی بود. در این بازی به آنچه که مدنظر کادر فنی بود رسیدیم. مقابل توگو سعی کردیم تا به بازیکنانی که تا پیش از این از آنها کمتر استفاده کرده بودیم فرصت بازی بدهیم که خوشبختانه این بازیکنان به خوبی آن چیزی که خواسته بودیم در زمین اجرا کردند و من از این بابت خیلی خوشحالم.»


کروز ادامه داد:«در تیم ملی تا قبل از آنکه لیست بازیکنان نهایی شود باز است و ما تا آخرین فرصتی که داریم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا از تمام بازیکنانی که توانایی بازی در تیم ملی را دارند دعوت کنیم تا در نهایت با بهترین‌ها به روسیه برویم.»


مربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود تیمی که مقابل توگو بازی کرد تیم دوم ایران بودگفت: «تیم اول و دوم نداریم همه بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می‌شوند بازیکن ایران هستند.»


وی همچنین در خصوص بازی دوستانه تیم ملی مقابل روسیه که قرار است فردا در کازان برگزار شود گفت: «روسیه میزبان جام جهانی است و می‌خواهد در این رقابت‌‌ها به بهترین نتیجه ممکن برسد.از این رو در انتخاب حریفانش در بازی‌های تدارکاتی وسواس زیادی به خرج می‌دهد.در کنار این موضوع تیم ملی ایران اولین تیمی در جهان خواهد بود که در کشور میزبان جام جهانی به مصاف این تیم می‌رود و این موضوع از اهمیت زیادی برای تیم ملی ایران برخوردار است.»


کروزافزود: «بازی با تیم میزبان جام‌جهانی یک فرصت خوب و استثنایی برای تیم ایران است تا ما بتوانیم بازیکنانمان را مقابل یک تیم خوب اروپایی محک بزنیم. مطمئن هستیم تجربه بازی مقابل میزبان جام جهانی در آینده خیلی به ما کمک خواهد کرد تا بهتر خود را برای آغاز این رقابت‌ها آماده کنیم.»
دستیار کارلوس‌کی‌روش در پایان گفت: «دغدغه اصلی ما بهتر آماده شدن تیم ملی است. باید با تیم های خوب بازی کنیم. هر چقدر تعداد این بازی‌ها بیشتر شود ما بهتر می‌توانیم خود را برای جام جهانی آماده کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته