دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1396 - 14:10

آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری دانشگاه آزاد از 11 شهریور+ جزئیات ثبت‌نام

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی راهنمای پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری تخصصی 1396 این دانشگاه را منتشر کرد.
کد خبر : 206862

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت‌نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت‌های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن ادره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت است.


پذیرفته‌شدگانی که در فرم ثبت‌نام اینترنتی شرکت در آزمون، خود را مشمول ماده واحده مصوب مجلس شورای اسلامی موضوع استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران دانسته‌اند، باید هنگام ثبت‌نام فرم مربوز به تعهدنامه استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران را تکمیل و به واحد یا مرکز دانشگاهی ارائه دهند. اگر هر زمان از ثبت‌نام یا در حین تحصیل، واجدالشرایط بودن این قبیل از دانشجویان در استفاده از سهمیه مذکور به اثبات نرسد، دانشگاه از ادامه تحصیل آنها جلوگیری می‌کند و در این صورت حق اعتراض نخواهند داشت و به علت استفاده از سهیمه رزمندگان و ایثارگران پیگرد قانون آنها برای دانشگاه محفوظ خواهد ماند.


اصل مدرک تحصیلی دوره کارشناسی‌ارشد و ریز نمرات با ذکر معدل، اصل شناسنامه عکس‌دار و شش قطعه عکس، اصل و یک برگ کپی کارت ملی، مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران پذیرفته شده را مشخص کند و تکمیل و ارائه فرم درخواست ثبت‌نام از مدارک لازم برای ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی است.


پذیرفته‌شدگان نهایی همه رشته‌ها باید شخصا در روزهای شنبه 11 و یکشنبه 12 شهریور به واحدهای مربوطه که آدرس و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به نشانی www.sanjesh.iau.ir درج شده است، مراجعه کنند.


همچنین لازم است پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از چگونگی ثبت‌نام از ورودی‌های جدید به سایت اینترنتی واحدهای دانشگاهی مراجعه کنند. شهریه پذیرفته‌شدگان از دو بخش شهریه پایه و متغیر تشکیل شده که برای تامین بخشی از هزینه‌های این دوره در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می‌شود.


همچنین دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه باید مبلغ یک‌میلیون و سیصدو‌بیست هزار ریال بابت هزینه خدمات آموزشی به شماره حساب جاری محل دانشگاهی قبولی واریز کنند. حق بیمه حوادث مبلغ 27 هزار و پانصد هزار ریال است که هر پذیرفته شده باید آن را به حسابی که دانشگاه مشخص کرده واریز کند.


پذیرفته‌شدگان واحدها و مراکز بین‌المللی و برون‌مرزی باید بدانند مجوز انتقال، مهمانی و جابه‌جایی به هیچ وجه به آنها داده نخواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته