دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1396 - 13:39

بازار پرندگان آزادگان در سیطره چند ارازل و اوباش

در راستای ساماندهی و برخورد با تخلفات بازار خرید و فروش پرندگان خلیج، ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان تهران به همراه نیروی انتظامی دیروز در این محل حاضر شدند. به گفته فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران این بازار پرندگان در حال حاضر در سیطره چند نفر ارازل اوباش قاچاق فروش قرار دارد.
کد خبر : 192795

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سایت محیط زیست استان تهران، نقی میرزاکریمی دراین‌باره اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان تهران چندین بار جهت گشت و کنترل و برخورد با تخلفات زیست محیطی به ویژه خرید و فروش غیر مجاز حیات وحش به بازار خرید و فروش پرندگان خلیج فارس اعزام شده که با تمرد غرفه داران و مقاومت متخلفان با سلاح سرد مواجه شده‌اند.


میرزاکریمی با بیان اینکه جان محیط بانان همواره در اینگونه ماموریت‌ها با تهدید مواجه شده است، تصریح کرد: تخلفات غرفه داران بازار و تمرد آنان به سرکردگی متخلفان سابقه دار به مراجع قضایی گزارش و پرونده به‌منظور پیشتیبانی ماموران یگان محیط زیست جهت دستگیری متخلفان، جمع آوری گونه‌های غیر مجاز و پلمپ غرفه‌های افراد متخلف به نیروی انتظامی تهران بزرگ ارجاع شد.


وی افزود: صبح دیروز جهت اجرای دستور قضایی ٥٠ نفر از ماموران نیروی انتظامی و محیط بانان وارد بازار می‌شوند که با تجمع و تمرد افراد زیادی روبه‌رو شده که از اجرای دستور مقام قضایی جلوگیری کردند.


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران ادامه داد: بازار پرندگان خلیج فارس بزرگترین مرکز قاچاق و خرید و فروش حیات وحش کشور است و در حال حاضر در سیطره چند نفر ارازل اوباش قاچاق فروش قرار دارد.


میرزاکریمی اظهار کرد: تا ساماندهی کامل بازار موضوع را از طریق مراجع مربوط پیگیری خواهیم کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته