دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1394 - 22:07

ادعای روزنامه اسرائیلی: دبیرکل حزب‌الله لبنان تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته است

یک روزنامه اسرائیلی در گزارشی مدعی شد که دبیرکل حزب‌الله لبنان اخیرا در بیمارستانی در بیروت تحت عمل جراحی قرار گرفته است.
کد خبر : 17793

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری آنا، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت در گزارش خود در این زمینه مدعی شده است: گزارش‌هایی منتشر شده است که نشان می‌دهد سید حسن نصرالله چند روز قبل در بیمارستانی در پایتخت لبنان به دلیل حمله قلبی تحت عمل جراحی قرار گرفته است.


در بخش دیگری از این گزارش با اشاره به اینکه شایعات پیرامون وضعیت سلامت دبیرکل حزب‌الله لبنان بار دیگر در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های اینترنتی در خلیج فارس چرخیده است، آمده است: بر اساس ادعاهای مطرح شده در این‌ رابطه نصرالله چند روز پیش در بیمارستانی در محله جنوبی بیروت به دلیل بروز مشکلاتی برای قلب خود پذیرش و جراحی شده است و این در شرایطی است که یک رسانه اجتماعی که البته اعتبار آن با تردید مواجه است، به نقل از منابع لبنانی خبر داده است که نصرالله اکنون در بیمارستان تحت مراقبت‌ است.


این گزارش در ادامه می‌افزاید: بر اساس رسم هر ساله سید حسن نصرالله قرار است در روز 24 می و همزمان با سالگرد عقب‌نشینی نیروهای اسرائیلی از لبنان سخنرانی کند. اکنون با توجه به خبر منتشر شده سرنوشت این سخنرانی می‌تواند مشخص کند که آیا شایعات اخیر حقیقت دارد یا نه.


این رسانه صهیونیستی در بخش پایانی گزارش خود مدعی شده است: این در حالی است که شایعات مشابهی در فوریه سال 2013 درباره وضعیت سلامت سید حسن نصرالله در رسانه‌ها منتشر شد که در آن ادعا می‌شد دبیرکل حزب‌الله از سرطان رنج می‌برد و حتی در ایران تحت مداوا قرار گرفته است. اما حزب‌الله این اخبار را تکذیب کرد و نصرالله نیز برای تکذیب این خبر در صفحه تلویزیون ظاهر شد و به شبکه تلویزیونی المنار گفت که گزارش‌ها درباره این مسئله جنگ روانی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته