دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1395 - 11:21
رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد؛

امدادرسانی به هموطنان گرفتار برف و کولاک در 7 استان کشور

رئیس سازمان امداد و نجات از رهاسازی 212 خودرو گرفتار در برف و سیل در هفت استان کشور خبر داد و گفت: در ۳۴ محور این استان‌ها به هزار و ۹۶۴نفر از هموطنان ارائه شد.
کد خبر : 146634

مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد عملکرد نیروهای امداد و نجات در عملیات برف و کولاک، سیل و آب‌گرفتگی ۴۸ ساعت گذشته در کشور اظهار کرد: استان‌های آذربایجان شرقی، البرز، زنجان، قزوین، سمنان، خراسان شمالی و لرستان در این مدت درگیر برف و کولاک بوده و خدمات امدادی لازم به یک هزار و ۴۹۶ نفر از هموطنان و در ۱۷ محور این استان‌ها ارائه شده است.


وی افزود: انجام عملیات رهاسازی برای ۲۱۲ خودرو از برف توسط ۲۹ تیم امدادی شامل ۸۹ امدادگر و نجاتگر برای امدادرسانی به هموطنان در برف و کولاک نیز از اقدامات این مدت بوده‌ است.


رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر همچنین درباره ارائه خدمات امدادی لازم به ۴۶۸ متاثر از سیل و آبگرفتگی در ۷ استان چهارمحال و بختیاری، اصفهان، تهران، خوزستان، سمنان، لرستان و مرکزی، گفت: در این زمینه نیز خدمات امدادی لازم در ۱۷ محور ارائه و تخلیه آب از ۵۸ واحد مسکونی انجام و ۴۷ نفر به صورت اضطراری اسکان داده شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته